Kapitel 33//Terror

285 10 1
                                    

Drengene orker ikke at skal ud til en masse fans lige nu bare for at spise.

Marcus' synsvinkel
Klokken er ved at være mange, så jeg siger godnat til tinus og går ind i seng, hvor den mest vidunderlige person i verden ligger.

Jeg ligger mig hen i sengen, men jeg tror Emily sover, så jeg ligger mig bare til rette og prøver at falde i søvn.

Emily: Må jeg ikke få et godnat

Marcus: Jeg troede ikke du var vågen

Emily: Nå men det er jeg

Marcus: Godnat Elvis

Emily: Godnat Kaktus

Marcus: Må jeg så få et godnat kys

Emily: Haha selvfølgelig

Vi vender os mod hinanden og sætter vores læber på hinandens. Da vi trækker os kan jeg lige skimte Emily's smil i mørket, så jeg smiler selvfølgelig igen.
Emily vender sig om igen og jeg ligger mine arme omkring hende, så vi ligger i ske. Og så falder vi ellers i søvn.

***

Ligepludselig vågner jeg med et sæt. Det samme gør Emily.

Emily: hvad sker der?

Marcus: jeg ved det ikke

Camilla kommer løbende ind til os

Camilla: Er i okay?

Marcus: Ja, men hvad sker der

Camilla: vi ved det ikke, men hvis man kigger ud af vinduet kan man se en masse røg, et stykke væk.

Camilla går ind i stuen igen og mig og Emily følger med. Emily tager min hånd, hun er nok lidt skræmt. Det er jeg faktisk også, så jeg er glad for at hun tog min hånd.

Martinus' synsvinkel
Jeg forstår virkelig ikke hvad der lige er sket. Min far og Camilla går stressende rundt inde i stuen og Marcus og Emily kommer gående ud fra deres rum.

Martinus: Hvad er det der sker

Kjell Erik: Vi ved det ikke det er det vi prøver at finde ud af.

Emily går hen og tænder fjernsynet, nok for st se om de fortæller noget der.

"Der er lige sket en eksplosion inde midt i Hamburg by"

Marcus: En eksplosion? er der sket terror.

"Politiet er ikke helt sikre endnu på hvad der sker, men det tyder på terror"

Marcus: Okay kan hun læse tanker

Martinus: det tror jeg nu ikke

Marcus: Det var ligesom også for sjov Martinus!

Kjell Erik: Drenge i skal ikke til at skændes nu!

Martinus: Undskyld....

***

Emily's synsvinkel
Lige nu sidder mig og drengene på værelset, min mor og Kjell Erik er gået ned i byen for at se præcist hvad der er sket.

Mig og drengene sidder fuldstændig i stilhed og kigger ud i luften, der er ikke rigtig nogen af os der ved hvad vi skal sige. Jeg tror vi alle stadig er ret så chokerede.

Marcus: Hvornår tror i de kommer tilbage?

Martinus: Det ved jeg ikke

Emily: Det kan være de er på vej tilbage nu..

Og igen blev der stilhed. Det er ingen gang fordi vi sidder med vores telefon. Vi sidder faktisk bare og kigger ud i luften.

Camilla: Hejsa

Emily: I er tilbage, hvad sker der dernede?

Kjell Erik: Alle er forvirrede og ved ikke hvad der sker, men vi har en dårlig nyhed til jer.

Marcus: Hvad??
_____________________
Glædelig jul alle sammen.
Jeg håber i får en helt fantastisk dag, med alle de gaver i har ønsket jer🎁
Jeg ved godt det her afsnit ikke er særlig juleagtig. 🎅🏼

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Where stories live. Discover now