Kapitel 14//Danmark

388 13 4
                                    

Marcus: Jeg tror vist det er din tur til at lave pandekager:)
Emily: Jaer okay så:)

Dagen hvor de skal til DK
Marcus' synsvinkel
I dag skal mig og Martinus til Danmark og spille koncert. Vi skal have Emily med den her gang, fordi hun gerne vil se hendes gamle venner igen og så vil hun vidst også gerne se os spille en koncert.
Mig og Emily er faktisk blevet mega gode venner, vi kan fortælle hinanden alt og jeg fortryder virkelig at jeg dømte hende. Men det ved hun heldigvis godt.

Lige nu sidder vi i flyet Emily sidder ved vinduet og jeg sidder yderst. Martinus og far sidder bag ved os og snakker helt vildt meget.
Mig og Emily deler høretelefoner, er det ikke meget normalt som søskende, eller hvad.

Vi er endelig fremme i Danmark og selvfølgelig er der en masse fans, der gerne vil have taget billeder med os. Jeg har faktisk helt glemt at sige hvor vi skal holde koncert henne, men det er altså i Herning. Det er også tættest på hvor Emily bor, eller rettere sagt boede.

Emily's synsvinkel
Vi er lige ankommet til Danmark, jeg er så glad for at være tilbage. Og især at skal se Thea og Johanne igen. Jeg glæder mig så meget.

Vi ankommer til hotellet og får os mast igennem alle fansene, alle fansene ved jo godt hvem jeg er så folk er også begyndte at vil have billeder med mig, det er sygt mærkeligt.
Vi kommer op på værelset, det er et stort kæmpe hotelværelse med to rum med en dobbeltseng i hver. Så jeg kan ikke rigtig tænke på andet end, hvem fanden mon jeg skal sove med. Lige nu gad jeg godt jeg havde min mor med, men hun skulle arbejde så hun chiller bare alene hjemme i Norge.

Kjell Erik: Er det okay med dig Emily?

Emily: øhh... hvad sagde du?

Kjell Erik: haha jeg spurgte bare om det var okay at du sov med Marcus.

Emily: Når ja det er okay:)

Det er det bare ikke rigtig, hvorfor kan jeg ikke sove ved Martinus. Jeg har virkelig på det sidste haft fornemmelsen af at Marcus har følelser for mig. Og den tanke kan jeg bare ikke holde ud. Altså vi jo søskende eller ikke blod søskende, men i ved hvad jeg mener. Det ville bare være mærkeligt.

Næste dag
Jeg er lige vågnet og jeg har faktisk sovet ret godt. Jeg vender mig om for at se om Marcus stadig sover. Det gør han så, men han ligger helt tæt op af mig, virkelig akavet tæt op af mig. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg prøver ligeså stille at komme væk og til sidst lykkedes det. Jeg går ud i bad og tænker over hvad vi skal lave i dag. Når ja det har jeg ingen gang fortalt jer. I dag skal vi ud på min gamle skole, og ja det er fredag og ja Marcus og Martinus skal med. Jeg gider faktisk ikke have dem med, men de ville bare med, så jeg blev nød til at overgive mig. Bagefter skal vi bare hygge og i morgen skal Marcus og Martinus spille koncert og på søndag skal vi hjem.

______________________
Undskyld at det er så lang tid siden jeg sidst har opladet, men jeg var virkelig gået helt i stå og anede ikke hvad jeg skulle skrive. Jeg håber stadig at i vil følge mig💛
- Cecilie

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Where stories live. Discover now