Kapitel 11//Sandhed eller konsekvens

378 13 0
                                    

Marcus giver mig de der 'tak' øjne og jeg smiler bare til ham.

Emily's synsvinkel
Jeg sætter mig ned på min plads og timen begynder

Victoria: Hvad tror du lige du har gang i?!!

Emily: Lige nu har jeg time:)

Victoria: Ja, det er ikke det jeg taler om

Emily: Hvad taler du så om

Victoria: Du ødelagde ligesom min chance for at blive kærester med en kendt.

Emily: Det må du da meget undskylde, i ville nok være blevet et godt par.

(Kan i mærke sarkasmen)

Victoria: Haha, hvor er du bare sjov

Timen slutter og jeg går hen til Marcus og Martinus

Emily: Hey drenge

M&M: Hey

Marcus: Tak fordi du satte dig ved hende der Victoria i stedet for mig.

Emily: Det var så lidt, du lignede ikke lige en der gad sidde ved hende.

Marcus: Neej, det har du måske også lidt ret i.

Emily: Hun blev faktisk sur over at jeg ødelagde hendes chance for at blive kærester med en kendt. Hehe

Martinus: Seriøst?? Haha

Emily: Haha, ja

Marcus: Hende skal vi vist holde os fra:) hehe

Emily: Jaer, Maybe. hehe

Skole dagen slutter og mig og drengene er på vej hjem, vi har ikke rigtig fået nogle venner, men vi kan jo også bare have hinanden, desuden har vi kun 7 måneder tilbage af det her skoleår og der her er det sidste, så vi er snart frie. Eller sådan næsten frie, vi skal ihvertfald ikke tvinges i skole længere.

Vi kommer hjem, og vi går alle tre op på vores værelser. Det er faktisk lidt trist når man tænker over det. Jeg får set lidt Netflix, men beslutter at gå ind til drengene og lave noget med dem. Jeg starter med at gå ind til Tinus.

Emily: Kom med ind til Marcus!

Martinus: Hvad, hvorfor?

Emily: Kom nu bare

Han kommer med og vi går ind til Marcus, jeg ved ikke hvad vi skal lave, men det kan være de har en ide?

Emily: Hej, Marcus:)

Marcus: Hej?

Han kigger forvirret hen på Martinus

Martinus: Ja, jeg ved heller ikke hvad hun vil med os.

Emily: Kom nu drenge ik være så kedelig

M&M: Okay hvad er der?

Emily: Vi skal lave et eller andet, istedet for bare at sidde på hver sit værelse.

Marcus: Okay, hvad vil du lave?:)

Emily: Det ved jeg ikke. Vent jo, vi skal lave sandhed eller konsekvens:)

Martinus: Okay, du starter:)

Emily: Okay, Marcus sandhed eller konsekvens??

Marcus: øhh, sandhed tror jeg!

Emily: Okay, er det rigtig at du aldrig har kysset en pige, eller er det noget du bare siger??

Marcus: øhh...

Emily: Uhh, du har kysset en før

Marcus: Ja, altså jeg har kysset en pige fra min gamle klasse som hed Amalie.

Emily: uhh;)

Marcus: Okay, næste Emily sandhed eller konsekvens?

Emily: Hey, hvorfor tager du ikke Martinus?!

Marcus: Fordi jeg kender alle hans hemmeligheder

Emily: Jaer okay, det er måske en dårlig leg det her.

Marcus: Ja, men du slipper ikke.. sandhed eller konsekvens?

Emily: Konsekvens!

______________________
Jeg ved godt det blev et kedeligt kapitel, men dem skal der også være plads til;)

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora