Hun griner lidt af mig og vi læner os begge frem og kysser hinanden, det er det bedste kys jeg nogensinde har fået.
Marcus: Jeg elsker også dig, helt utroligt meget.Marcus' synsvinkel
I dag er dagen, idag skal jeg giftes med den smukkeste kvinde i hele verden.Det er 2 måneder siden hun løb fra sit bryllup pga mig. Lige siden det har jeg været det gladeste menneske i verden.
Lige nu står jeg faktisk i kirken oppe ved præsten og venter på at hun skal komme ind af døren med sin far.Klaveret begynder at spille og dørene bliver åbnet og ind af døren kommer hun lige så smuk som altid bare lidt smukkere i dag, okay meget smukkere, selvom jeg troede det var umuligt.
Hun kommer helt op til mig og vi tager hinanden i hånden og vender os mod præsten.
Præsten: Så tilspørger jeg dig Marcus Gunnarsen
Vil du have Emily Olsen, som hos dig står, til din ægtehustru?Marcus: Ja
Præsten: Vil du elske og ære hende,
og leve med hende både i medgang og modgang, i hvad lykke Gud den almægtige vil tilskikke jer, som en ægtemand bør leve med sin ægtehustru, indtil døden skiller jer ad?Marcus: ja.
Præsten: Ligeså tilspørger jeg dig Emily Olsen
Vil du have Marcus Gunnarsen
som hos dig står, til din ægtemand?Emily: Ja med glæde
Præsten: Vil du elske og ære ham,
og leve med ham både i medgang og modgang, i hvad lykke Gud den almægtige vil tilskikke jer, som en ægtehustru bør leve med sin ægtemand, indtil døden skiller jer ad?Emily: Ja
Så giv hinanden hånd derpå!
Præsten lægger sin hånd på vores hænder og siger
Præsten: Eftersom I forud har lovet hinanden at ville leve sammen i ægteskab og nu har bekræftet dette for Gud og for os, som er her til stede, og givet hinanden hånd derpå, så forkynder jeg jer at være ægtefolk både for Gud og mennesker.
Jeg læner mig frem og kysser Emily, vi smiler begge i kysset. Vi er nu officielt blevet gift, hvor vildt er det lige.
Emily: Jeg har noget at fortælle.
Emily visker det til mig, så jeg visker tilbage
Marcus: Noget godt eller dårligt?
Emily: Det må du selv bedømme, men jeg synes det er godt.
Okay det er jeg spændt på at høre.
Vi går ned af kirkegulvet og ud til bilen. Vi kysser igen.
Marcus: Må jeg egentlig få det at vide nu?
Emily: Okay så
Marcus: Hvad er det?
Emily: Er du klar?
Marcus: Ja
Emily: Jeg er gravid
Marcus: hvad!
Emily: Er du glad eller sur?
Marcus: Jeg er selvfølgelig glad, det er det bedste der er sket i lang tid. Bortset fra at vi er blevet gift i dag.
Emily: Haha, jeg er glad for at du er glad:)
Marcus: Selvfølgelig, vi bliver en god lille familie:)
______________________
Det var så det for denne historie og dette år.Tusind tak for alt støtten. Jeg har haft denne profil i lang tid men startede først rigtigt med at skrive i august her i 2017. Og jeg har allerede fået over 6k læsere på sæson 1 af 'the secret that change my life.' Faktisk snart 7k. På sæson 2 er jeg snart oppe på 5,5k. Og denne her historie er jeg på cirka 4,5k. Det er helt utroligt, så jeg vil bare sige tak til alle dem der har fulgt med. Og især alle dem der har fulgt med i alle tre historier.
Godt nytår til jer alle og jeg håber i får et fantastisk år. Hvem ved måske kommer der flere historier fra mig i 2018
ESTÁS LEYENDO
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanficEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...