Emily: Ja jeg kommer nu
Emily: Bye bye everyone, have a Good Day
Fans: ByeEmily's synsvinkel
Vi er lige kommet tilbage til hotelletMartinus: Fansene elskede dig virkelig.
Emily: Haha ja, i har virkelig nogle søde fans.
Marcus: Det er utroligt at de er så vilde med dig, når du er min kæreste.
Emily: Det er fordi man ikke kan andet end elske mig. Hehe
Marcus: True;)
Emily: haha
Martinus: Nå hvad skal vi så lave nu?
Marcus: Jeg tænker Netflix
Emily: Uhh det gør jeg også.
***
Mig og drengene har ser Netflix resten af dagen, og klokken er allerede 23.07 så drengene skal i seng nu hvor de skal spille koncert i morgen. Og så skal vi også tidligt op og til Dusseldorf.
Marcus: Godnat smukke
Emily: Hey det der navn, jeg troede vi havde droppet det.
Marcus: Du havde droppet det, men jeg kan bare godt lide at sige sandheden.
Emily: Hvorfor prøver du at charmere dig selv så meget?
Marcus: Ik for noget, jeg vil bare godt være sød ved dig, nu hvor du skal hjem imorgen aften.
Emily: Lad være med at minde mig om det.
Marcus: Undskyld
Emily: Jeg kommer virkelig til at savne dig.
Marcus: Ilm smukke. Kom her.
Jeg ligger mig hen til Marcus og kysser ham. Bagefter lægger vi os så vi ligger i ske. Og sådan ligger vi ellers bare til næste morgen.
***
Martinus: Godmorgen!!
Emily: Tinus!!
Marcus: Hvorfor vækker du os så tidligt, jeg sov lige så godt.
Martinus: Det er da klart sådan som i ligger.
Marcus: Gå nu tinus
Martinus: Jaja, men i skal op nu turtelduer.
Emily: Jaja
Martinus går igen og mig og Marcus ligger bare i stilhed. Efter lidt tid vender jeg mig om så vi kigger på hinanden.
Marcus: Godmorgen smukke
Emily: Godmorgen
Marcus: Skal vi gå ind til de andre?
Emily: Jep ellers kommer Tinus nok igen.
***
Drengene har været på scenen her i Dusseldorf i noget tid nu og er snart færdige. De optræder mega godt, jeg kommer til at savne og høre en koncert med dem flere gange om ugen.
Camilla: Glæder du dig til at komme hjem?
Emily: Ja, men jeg kommer til at savne kaktus og Tinus.
Camilla: Mon ikke der er en du kommer til at savne mest.
Emily: Jojo, men også Tinus.
Vi sidder og snakker lidt og ligepludselig kommer Tinus ud fra scenen og hen til mig, han hiver mig med ud på scenen.
Marcus kommer hen og krammer mig og begynder at snakkeMarcus: As you know this is my girlfriend Emily.
Emily: Hvad laver jeg herude?
Jeg hvisker det til Tinus imens kaktus snakker. Tinus griner bare af mig og fokusere hen mod Marcus igen.
Marcus: This is the last concert she have with us, because tomorrow she have to go home to Norway. So we want her to be with us on stage, when we sing the last song 'One flight away'
Drengene begynder at synge og hiver mig med rundt på scenen, i starten synes jeg der er sygt akavet, men efter noget tid begynder jeg at danse og synge med.
____________________
Kedeligt kapitel i know. De næste par kapitler kommer jeg til at springe meget frem ad.
ESTÁS LEYENDO
New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)
FanficEmily bor i Danmark, hun bor med hendes familie og har fantastiske venner. Men hvad sker der når hendes mor får en ny mand, og han bor i Norge. Hvordan er det ligepludselig at bo med tvillinger der endda er popstjerner? Vil hun kunne klare det, vil...