Kapitel 31//Elsker du mig?

306 11 1
                                    

Emily: Jeg tror jeg smutter ud bagved igen.
Marcus: Okay, vi ses jo når koncerten er slut.
Emily: Jep, se ya

Emily's synsvinkel
Jeg løber ud bagved igen ud til Thea og Johanne, vi mødes i et kram og vælter ned på gulvet.

Thea: Hvad var det lige der ude, jeg synes ikke jeg har hørt om en kæreste.

Emily: Undskyld, men vi havde bare aftalt ikke at fortælle det til andre end vores familie.

Johanne: Det okay Emily, vi er bare glade på dine vegne. Men hvor lang tid har i været sammen?

Emily: Vi blev kærester nytårsaften.

Johanne: Wow i har holdt længe

Emily: Vi har da kun holdt i lidt over en måned.

Thea: Det et da også længe.

***

Efter koncerten kører vi tilbage på hotellet og slapper af. Mig og Marcus ligger bare inde i vores seng med hver vores telefon. Jeg ligger og kigger på alle de billeder mmer har postet med mig og Marcus kys.

Marcus: Er du klar over hvad du har gjordt i dag? Hehe

Emily: Jeg gætter på jeg er blevet lidt kendt. Haha

Marcus: Måske en lille smule hehe

Marcus: Men hvorfor gjorde du det egentlig?

Emily: Det ved jeg ikke fordi jeg havde lyst til at kysse dig helt vildt meget og så følte jeg at det var på tide at fortælle sandheden til jeres fans. Og så elsker jeg dig.

Marcus: Elsker du mig???

Emily: Ja... selvfølgelig. Elsker du ik mig?:(

Marcus: Jojo selvfølgelig elsker jeg dig, jeg elsker dig helt vildt meget. Jeg var bare ikke sikker på om du elskede mig.

***

Lige nu er vi på vej væk fra Danmark og på vej til Finland. Drengene har lige spillet deres koncert i København. Og vi er som sagt på vej til Finland og bagefter skal vi til Sverige, hvor der er 3 koncerter og så skal de lige hurtigt til Tyskland og så 2 koncerter i Norge, og så 3 koncerter i Tyskland, men mig og min mor skal kun være med til 2 af dem i Tyskland og så skal vi hjem.

***

Drengene er igang med den sidste sang inden koncerten er slut de har lige spillet en koncert her i Norge og efter den skal vi til Tyskland, så mig og min mor mangler kun at være med til to koncerter mere. Og så er det desværre hjem. Så jeg nyder virkelig det sidste tid jeg har med Marcus, eller ihvertfald i noget tid, okay skal kun undvære ham i 6 dage, men det er altså også meget.

Drengene kommer løbende glade ud.

Marcus: Var vi gode?

Emily: Ligeså fantastiske som i har været på alle jeres koncerter:)

Marcus: du er så sød

Vi kysser og smiler til hinanden, vi er virkelig kommer tættere på hinanden på den her tur. Jeg håber bare at det bliver ved med at være sådan.

Fansene har faktisk også taget godt imod mig, så nu er det bare Martinus pigerne hele tiden vil kysse og kramme. Jeg synes det er lidt sjovt, men Martinus synes bare det er lidt belastende nogen gange.

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora