Kapitel 38//Farvel Marcus😭

264 12 7
                                    

Jeg svarer ikke jeg begynder bare at græde endnu mere og lægger mit hoved på Tinus skulder.

Emily's synsvinkel
I dag er det d. 22 juni. Mig og drengene er lige kommet hjem fra skole og vi er officielt færdige med folkeskolen. Mig og Marcus har ikke snakket sammen siden jeg fortalte ham at jeg flyttede. Han ligner virkelig en der er såret.

***

Marcus' synsvinkel
I dag er dagen hvor Emily skal tilbage til Danmark. Jeg kan ikke helt forstå det. Jeg føler hele tiden at vi stadig er sammen, men jeg bliver skuffet hver eneste gang.

Lige nu sidder jeg faktisk bare på mit værelse og kigger ud i luften, lyder det ikke bare spændene? Not.

Jeg beslutter mig efter noget tid for at gå ind til Emily. Det burde da være et elller andet jeg kan gøre for at få hende til at blive.

Marcus: Hey

Emily: Hej Marcus.....

Marcus: Emily jeg...

Emily: Marcus nej du skal ikke gøre det sværere for mig end det allerede er.

Jeg kan se at der er tårer på vej ud af hendes øjne, det er der egentlig også ved mig, men jeg prøver at holde dem inde.

Marcus: Men hvis du har så svært ved det, hvorfor flytter du så?

Emily: Fordi jeg kan ikke holde ud at leve i samme hus med min kæreste som på samme tid også er min bror.

Marcus: Men vi behøver jo ikke være kærester så

Emily: Men det kan jeg jo heller ikke leve med, det elsker jeg dig jo for meget til, bare at lade som om jeg ikke er forelsket i dig. Det er bedst jeg bare tager tilbage til Danmark og glemmer alt der er sket imens jeg boede i Norge.

Marcus: Men hvad med mig, jeg kommer jo aldrig til at glemme dig.

Emily: Du skal nok finde kærligheden en dag.

Marcus: Det har jeg jo allerede, du er min kærlighed.

Emily: Marcus STOP. Jeg flytter og du kan ikke gøre noget ved det.

Emily tager sine tasker og går hen til døren. Hun vender sig om og kigger på mig

Marcus: Emily du kan ikke gøre det her imod mig.

Lige nu løber tårerne ud af øjnene på mig og jeg kan se de også gør på Emily.

Emily: Farvel Marcus

Emily går ud af værelset og jeg falder sammen på gulvet i hendes tomme værelse.

***

Camilla kommer hjem igen efter nogle timer efter at have været henne med Emily i lufthavnen.

Jeg ligger stadig på gulvet inde i Emily's rum. Min far og Martinus har prøvet at snakke til mig og få mig med ud. Men jeg ligger bare og græder.

Ligepludselig kan jeg høre Camilla og min far snakke ude foran døren

Kjell Erik: Han har lagt der inde siden i kørte

Camilla: stakkels dreng.

Kjell Erik: Hvad skal vi gøre?

Marcus: I skal ikke gøre noget, bare lad mig gøre hvad jeg vil.

Det er blevet aften og de andre har været inde og sige godnat, jeg ligger stadig her inde på gulvet, men jeg beslutter mig for at ligge mig op i hendes seng i nat.
__________________
Hvad synes i om min historie 👍🏻eller 👎🏻

New family = New life ft. M&M S1&2 (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora