Част 11

711 49 7
                                    

(Видеото ми е много любимо. Гледайте го, като компенсация за шантавия ми смут😛)


На сутринта се събудих. Мм.. Хибридът беше легнал по корем върху мен. Ударих го силно по задника.
-Ааа! Какво правиш?- стресна се той и май го заболя. Махна се от мен, ухилен до уши. Взех телефонът си. Имах осем съобщения от Тае! Аах, ще се по-бър-кам. Облякох една от тениските на Куки.- Защо, обличаш моите дрехи?
-Така.- излязох от стаята и отидох в кухнята, докато телефонът беше в ръката ми. Отворих да видя съобщенията. Ох, милият Тае. Нямаше, как да не се притеснявайте за него. Направих си кафе. Попринцип вече не пия, но вмомента исках поне, ако ще се чувствам гадно, да си направя подходяща атмосфера. Чувствах нечовешка вина, представяйки си Техьонг сам, свит на леглото и прегърнал възглавницата. С него имаме много силна връзка, която сме изграждали през времето. Познавам го прекалено добре, той мен също. Или няма изобщо да мисли за това и ще измисли нещо, за да се забавлява, или ще го приеме много навътре. А, по гласа му..беше тъжен.. Отключих телефона си, за да видя съобщенията.

ТаеТае😴:
-Хей, ще ходим ли някъде?
-Тук ли си?
-Мм..пиши ми, като си на линия.
-Дано, не ми се сърдиш..
-А, утре ще успееш да дойдеш, нали?
-Мм, явно няма да ми пишеш..
-Ами, добре. Чао тогава.
-Пиши ми, когато можеш. Чу лии?! 😽🙏

                                              Насекомо:😲                                 Не ти се сърдя,Тае❤
           И да мисля, че днес ще успеем
                                                   да дойдем.

ТаеТае😴:
Оо, да! Ти ми писа!
Колко бъързоо😒

                                             Насекомо😲:
                ТЕХЬОНГ!! НЕ МЕ ЯДОСВАЙ
                                        ПО ДЯВОЛИТЕ!!

ТаеТае😴:
Тиихоо😮😗
Бъди дообро детеенце

                                              Насекомо😲:
                         Техьонг! Ще те фрасна!

ТаеТае😴:
Мм.. През телефона ли?😕😂

Сетих се, че имам снимка на която седя на леглото държейки една възглавница. Някой ме беше ядосал и му я пратих с посланието "ще те набия". Пратих я и на Тае.

ТаеТае😲:
Пусни тази възглавница, по-тежка е от теб😂😂😁

                                               Насекомо😲:
                                                     Ооф, Тае..
      Всеки път, когато контактувам с
                   теб губя мозъчни клетки.

Be my owner (jungkook&you)Where stories live. Discover now