Част 16

515 43 3
                                    

-Не забравяй, че утре си на работа.

5:28

На работа съм!
Събудих се преди алармата ми да звънне. Имах си време.
Куки спеше, налазил възглавницата. Изнизах се от леглото и отидох в кухнята. Направих си кафе. След като го изпих, отидох в банята и измих зъби и лице. Преоблякох се и се оправих. Взех си нещата и излязох от вкъщи, докато Куки все още спеше блажено. Качих се в колата и тръгнах. Докато се оправих и докато прекося разстоянието стана време за работа. Останаха още десет минути, но аз започнах вече да преглеждам.
По едно време Техьонг цъфна на вратата на офиса.
-Кажи, Техьонг?
-Ай, идвам да те видя, де. Какво правиш?- този човек е толкова ухилен постоянно.
-Работя. Не виждаш ли?
-Ауу, защо се държиш толкова студеноо? Ама, че работа!- реакцията му ме накара да се засмея.- Ох..аз просто ще изляза, преди да съм се объркал още повече.- и пак останах сама. Започнах да работя. Е, така мина и целият ми ден. Останаха около петнадесет минути до края на работния ден. Секретарката на господин Мин се появи.
-Господин Мин иска да се явите в кабинета му. Настоява да ви види.
-Добре.- настоява? Хмм.. След като разчистих офиса си се запътих към този на господин Мин. Почуках на вратата.
-Влез!- и влязох.- А, ти ли си?! Просто исках да ти кажа, че срещата снощи е минала успешно. Създали сме добро впечатление.
-Радвам се.
-Това е. Свободна си.
-Благодаря Ви, господин Мин.- излязох от кабинета и тръгнах към моя за да си взема нещата и да се изтъркуля от сградата. Вече всички си бяха тръгнали. Офисите и отделенията бяха празни и нямаше никой. Излязох от компанията и се качих в колата. По пътя към вкъщи си пуснах музика. Карах си, и реших да мина през един ресторант, който ми е много любим. Правят много хубаво суши. Ами, мързи ме да готвя. След като си взех поръчката се върнах в колата и отново хванах пътя към вкъщи. След около десет минути щях да се прибера. Бях капнала, просто исках да си взема душ и да заспя. Звучи много добре. Ето това си е чист пример за думите „Твърде е хубаво за да е истина.“
Преди да се прибера минах през ключарски услуги за да взема копие на ключа. Добра идея е, и Куки да може да излиза, щом му се поиска. Прибрах се вкъщи. Ако, потдържах тишината се чуваше падащата вода. Ясно беше, че Куки се къпеше. Ааф, как искам да отида да се изкъпя с него. Нищо не ми пречи. Оставих храната на масата и тръгнах по стълбите. Свалих шала си и просто го оставих на парапета. Бях с черна прилепнала пола и бяла риза. Все още бях и с черните си токове и коса хваната на нисък кок, с два три паднали кичура. Качих се на втория етаж, чувайки водата все по-силно и по-силно. Открехнах вратата на банята и мъглата от запарения въздух се разби в лицето ѝ шията ми. Беше непрогледна гъста пара. Отидох по-близо. Куки ме видя, а аз съвсем нищичко не виждах. Той ми подаде ръка, аз я хванах и отидох при него под душа. Цялата бях мокра. Е, той Кук все едно беше сух.. Кокът ми се разпадна, формата на косата ми също. Хибридът започна копче по копче да разтваря ризата ми, докато не я захвърли настрани. Откопча ципчето на полата ми и тя се свлече на земята. Не след дълго останах и без бельо, а обувките  бях махнала отдавна. Те стояха на прага на банята. Джънгкук целуна нежно устните ми, шията ми, рамото ми. Целувките продължиха. Разменяхме си ги през всяка една секунда. Излязохме от банята след, като аз се изчистих също. Чувствах се чиста. Тръгнахме към спалнята. Щом излязохме от банята Кук забеляза обувките ми.
-Там?
-Ами..- той се засмя, след него и аз. Облякохме се. Доста се лигавехме, докато взаимно си сушихме косите и правехме уникални физиономии пред огледалото. Тръгнахме да слизаме надолу.- Ще ядем суши.
-Супер! Защо не ме събуди сутринта?
-Оу! За малко да забравя нещо!- затичах се по стълбите, и отидох до входната врата, за да взема ключа от якето си. Вече се бях погрижила да има ключодържател на котенце. Извадих го от джоба си, отидох при Куки и му го дадох.
-Това за..- сочи вратата.
-Да, за входната врата. Ако, искаш да излезеш някой път.
-Благодаря ти!- докато се усетя ме беше дръпнал към себе си и прегърнал силно. Толкова топла и любяща прегръдка. Отидохме в кухнята, натъпкахме се здравата и се качихме на втория етаж. Измихме си зъбите и си легнахме. Кук легна по гръб, полагайки глава в скута ми. Гледах го. По едно време ръката ми започна да се зиграва с косата му. Той мъркаше. Усещах вибрациите от мъркането в корема си. Така неусетно сме заспали. По едно време се събудих, едва ли беше минало много време. Тъй като бях седнала и просто облегната на таблата на леглото се плъзнаха надолу, сгушвайки се в белите завивки. Завих тялото на Куки, погалвайки още няколко пъти главата му и съм се унесла отново в сладък сън. Сънувах, как сме по-възрастни, имаме деца и двамата работим, като отговорни родители. А, децата бяха толкова сладки. Две малки невинни хибридчета. Усещах топлината а Куки под завивките. Усещах приятното чувство да не си сам.

Това е хора. По-чести главии. По-чести главии. KPOPfan1997
Не спи за да го прочете. 🐯❤💋

 🐯❤💋

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Be my owner (jungkook&you)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora