Така денят на Кук мина чудесно. Работата не му беше трудна, пък и когато упознаеш хибрид, се оказват не чак толкова странни. Денят на (Името Ти) мина нормално. Смяната на хибрида свърши, а докато момичето се прибере имаше още три часа.
Гледна точка на Джънгкук
Имам доста време и сега не знам какво да правя. Сготвих и един час мина. Изкъпах се и лежах на леглото още един час. Ами, вече беше скука от душа и сърце и слязох в хола. Пуснах си телевизора и загледах някакви филми. И по едно време чух как вратата се отключва. Опашката ми се изправи, ушите ми се наостриха, сърцето ми затуптя. Тя е тук. Прибра се! И усещам такъв трепет щом се сетя, че се връща.
Станах и заподскачах към вратата. Тя вече беше прекрачила прага и събличаше якето си. Не беше забелязала, че съм до нея и затова реших да променя това. Хванах я за рамото, тя се изплаши от това. Щом я обърнах към себе си леко смекчи изражението си. Но, нещата ставаха прекалено бързо. Рязко допрях устни до нея, докато издърпвах якето от тялото и. След като се отделихме тя се хвърли прегръщайки ме. Изправи се срещу мен и гледаше в очите ми. И двамата се усмихвахме. Държах якето и разпънато зад главата и, с двете си ръце. Притиснах с якето главата и към мен. Устните ни се притискаха силно, докато взаимно се изяждахме. Но, това не продължи много дълго. След това просто увих краката и около кръста ми и отидох в хола. Седнах на дивана заедно с нея, отпуснала се върху тялото ми.
-Всичко наред ли е с новата работа?- вдигна глава и ме погледна.
-Да, спокойно.- поставих глава на гърдите ми, докато обвивах тялото и с ръка, а с другата галех главата и.
-Обичам те, Ку-ки.- и чух нaй-сладките думи, изречени от нaй-сладките устни, притежавани от най-сладкия човек, който има най-сладкия глас.
-И аз те обичам, мила.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Be my owner (jungkook&you)
Romance(Jungkook&You) Джънгкук е хибрид, и съдбата ви събира. Четете и ще разберете повече.