Част 14

691 40 2
                                    

Еми, с Куки го ударихме на мързел и никъде не отидохме. Лиготия цял ден.

-(Името ти).. Разкарай си ръката от лицето ми.- измрънка хибридът. Беше два през нощта, а ние спяхме. Е, поне до сега. Мръднах си ръката и тя се провлачи по гърдите му.
-Какъв ти е проблемът?
-Все ед-но...- и отново се отнесохме в сън.

На сутринта

Събудих се от слънцето шарещо по лицето ми. Беше 11:12. Куки го нямаше. Еми, сигурно не е спал, като пор и е станал, както би трябвало попринцип. Излязох от стаята и тръгнах надолу по стълбите. Видях Куки, който се беше преоблякъл, сресъл и оправил, а аз.. изглеждах, като труп. Той бъркаше нещо в тигана.
-Какво? Ще дойдеш ли да ме гушнеш, целунеш, кажеш „Добро утро, оппа!“, или просто дойде за да си доспиш на дивана. Веднага се пльоснах на дивана, без да мисля. Спеше ми се, бе човек!-Ааа.. Не е хубаво. Ела деее..
-Мм...
-Няма да ти дам да ядеш.
-Мм...
-Моля те,деее!!- започна да се тръшка. Повдигнах глава.
-Защо ти не дойдеш?- търкаляха се на дивана. Джънгкук тръгна към мен и клекна пред лицето ми, като бяхме на минимално разстояние. Той се докосна до устните ми и каза тихо:
-Добро утро..
-Добро утро, оппаа!- когато чу това, хибридът засия.
-Оппа?- ухили се до уши.
-Ти го спомена преди малко и аз реших да те зарадвам.- усмихнах се сладко.
-Е, получи ти се. Хайде, ела да ядем, щото искам да си те гушкам. Отидохме в кухнята. Куки беше направил омлет.- Ела, седни у мен.- каза хибридът.

Техьонг

Къде ли ще ме води пък сега Джин? Заради него си губя времето да се чудя, откакто ми каза снощи. Беше към обяд. Аз си бях готов, би трябвало всеки момент Джин да се обади.

След около десет минути

Телефонът ми иззвъня. Беше Джин. Най-сетне!
-Ало, хьонг.
-Техьонг, идваш ли? Чакам те пред вас. Оф, без да искам ти бях изтрил номера и се чудих, как беше.. Но, успях!
-Йеей..- съркастично.
-Олелее, колко си въодушевен самоо! Хайде, идвай!
-Добре.
Край на разговора...
...
...
...
...
...
...
Излезнах от вкъщи. Колата на Джин беше паркирана пред нас. Отидох при него и се качих.
-Тае, Тае..
-Какво!?
-Нищо. Хайде да тръгваме.

Пристигнахме до някакво кафене.
-Ъмм Джин?- след тези думи ме погледна.- Какво правим тук?
-Искам да те запозная с някого..по-скоро с няко-я.- ама, как така? Коя и защо?


ОБЕЩАВАМ ЧЕСТИ ГЛАВИ, ТАЗИ СТАНА МНОГО КРАТКА, АМА ВСЕ ПАК...

Между другото Куки има нов кавър.
ВЕСЕЛА КОЛЕДАА!!!🎅🎅🎅🎅
❤❤❤❤❤🐻🐻🐻

Be my owner (jungkook&you)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant