След два месеца
-Мхх, Джънгкугии!- а, неговият глас чувах само стенейки в ухото ми. Движехме се, усещахме как движим и част от леглото в нашия ритъм. В момента хибридът се намираше над мен, подпирайки се на лактите си се забиваше в мен възможно най-силно.
Беше заровил главата си във врата ми и натискаше тялото ми.
Не знам, какво му се случваше. Просто се прибра от работа и още от вратата полудя. А, аз не съм го провокирала по никакъв начин.
След още няколко силни стона от страна на Джънгкук, той вече свърши. А, аз много по-отдавна.- Джънгкук..- той не мърдаше, изведнъж започна да целува врата ми много гладно, като чувах тежкия му дъх. Хибридът ме подхвърли и ме постави в скута му.- Какво ти става? Кук?- притисна главата ми към гърдите му и обви ръка, около голото ми тяло.
-Какво да ми става?- започна да ме милва по главата, приглаждайки косата ми, която след този секс не изглеждаше точно перфектно.- Просто те обичам. Ти не ме ли?- опитах се да го погледна, но хватката му беше много здрава.
-Джънгкук. Естествено, че те обичам. Как да не те?! Ти слушаш ли се изобщо?
-Т/И..
-Да?
-Целуни ме.-отпусна хватката си напълно. Изправих се пред него и се наведох, поставяйки ръце на раменете му за да не падна. Едната ми ръка се плъзна по врата му и притиснах главата му към мен. И тогава целувайки го, той сграбчи кръста ми с ръцете си и ме дръпна към него, притискайки главата ми също. Целуваше ненаситно. Както никога. Никога не е правил така.. Сякаш.. беше за последно.
ESTÁS LEYENDO
Be my owner (jungkook&you)
Romance(Jungkook&You) Джънгкук е хибрид, и съдбата ви събира. Четете и ще разберете повече.