Събудих се. По едно време реших да се обърна на другата страна и осъзнах, че се намирам между краката на Джънгкук.
Чакай..какво сме правили снощи?
Защо не помня нищо? Еми, той беше по боксерки и сигурно сме заспали преди да е станало нещо. Издърпах внимателно боксерките му надолу. Пред лицето ми се откри членът на спящия хибрид. Хванах го с ръка и поставях целувки по цялата дължина. Облизах главичката, като я засмуках и започнах да поемам от дължината му. След няколко тихи стона Джънгкук се събуди и си надигна главата за да погледне. Погледите ни се срещнаха, докато половината му пенис беше в устата ми. Той се усмихна и ме погали по главата, като пак легна и се отпусна.
-Знаеш ли, че...това е най-прекрасното събуждане на света?!
Продължих да му доставям удоволствие, от чието стонове кънтяха в ушите ми. Стенанията станаха по-силни и след това ръката ми се обляна в бяла течност. Джънгкук въздъхна и пусна чаршафите, докато не усети езика ми отново върху приятеля си, да облизва бялата течност по цялата дължина. След малко се надигна и ме бутна на леглото. Започна да целува рамото ми и надолу.
-Джънгкук. Джънгкук.- аз леко го избутах. Хибридът ме погледна объркано.
-Какво има съкровище? Тревожиш се, че тати свърши?- продължи да оставя целувки, които от възбудата му не се задържаха на едно място. Ръцете му шареха под полу-голото ми тяло.
-Джънгкук..хх
-Не искаш ли да те задоволя?
-След още няколко дни.- хибридът се подпираше на ръце, стоейки над мен. Постави една целувка на устните ми.
-Чакам те за закуска.- и излезе от стаята.
Бях малко в шок. Защото..той не се облече? Дано не му се откъсне пишаката, докато слиза по стълбите. Започнах да се кискам.
Тръгна надолу. Седнах на дивана и както винаги се обръщат към кухнята. Джънгкук се беше подпрял на плота, гол и се взираше в мен.
-Какво?
-Желаеш ме нали?- започна да играе с вежди.
-Джънгкук, престани.- станах и тръгнах към втория етаж.
-Къде отиваш сега?- след малко се върнах.- Какво ми носиш?
-Ето.- замерих го с дрехите му. Той не знаеше, какво черно нещо държа в ръце и когато го хвърлих по него..
Уникално смешно е да видиш, как един здрав мъж, който е гол пищи като момиченце. Започнах да се смея.
-Оох..оо. Изкара ми акъла!
-Че, то има ли..
-Нали знаеш, че ако те хвана не можеш да ми избягаш.- аз само стоях и го гледах.- Щом те хвана ще мога да правя каквото си искам с теб.
-Я се разкараай. Гола котка..
-Гола котка..
-Мхм..- усмихнах се и избягах към втория етаж.- Ако ще ме хващаш, облечи се!- извиках от горе. Страх ме е от него, когато е гол.
Влязох в стаята, оправих разхвърляното легло и се излезнах на него. Точно след няколко секунди хибридът си показа главата през вратата. Отиде и седна от другата страна на леглото, ухилен до уши. Беше се облякъл.
-Сега..може лии..
-Не.
-Ама, ти дори не знаеш, какво щях да кажа!?
-Какво?- казах след кратко мълчание.
-Може ли да те гушнаа?- каза с лигав глас.
-Може.- щом чу това стана и бързо закрачи до другата страна на леглото, където се намирах аз и седна. Хвана ме и ме изправи. Гушна ме, а аз стоях неподвижно през цялото време.
-Е, ти няма ли да ме гушнеш?- пусна ме и ме погледна. Вдигнах ръце във въздуха, хибридът заби глава във врата ми и обви кръста ми с ръцете си. Едната ми ръка държеше рамото му, а другата галеше главата му, заедно с ушичките. Тези мои движения накараха Джънгкук да мърка и мърка. Усещах вибрациите му по всяка част, която бе слепена с тялото му, но най- силни бяха във врата ми, където се сливаха с дъха му, който предизвикваше лек гъдел у мен. Едната му ръка се покачи нагоре, галейки ме, а вратът ми вече бе обсипан от целувки.
YOU ARE READING
Be my owner (jungkook&you)
Romance(Jungkook&You) Джънгкук е хибрид, и съдбата ви събира. Четете и ще разберете повече.