Част 21

430 40 5
                                    

На 19 място съм в романс! Каквоооо

-Тоя..филм..е..тъп..
-Ти си тъп! Горкото момичее!!- късах се от рев на тоя филм.
-Добре, стига вече!- изгаси телевизора.
-Ама, какво!*хлип*Правиш!-взе ме на ръце, а аз така или иначе си се сгуших в него. Зарових глава в гърдите му и за пореден път се чувствам адски миниатюрна. Кук се закачва по стълбите.
-Защо да гледаш филм, на който плачеш уникално много? Защо, аз да гледам, как плачеш!?- влезе в стаята ни и седна на леглото, докато аз бях в скута му, държейки ме все още на ръце. Бях сгъната на две.. Също така и две не виждах, от сълзите в очите ми.- Сега няма да плачеш..- говореше тихо..и нежно. Той наведе глава сгушвайки се в мен.- Сега, изправи се.- направих го. - Ела и ме гушни.- ходех бавно към него. Поглеждайки го,.. той е толкова щастлив. Аз..се чувствах, сякаш му бях дете. По същия начин. Прегърнах го лекичко. Той постави ръце на гърба ми. Усещах брадичката му на голото ми рамо, заради смъкнатия суичър. Чувствах се..малка.. миниатюрна...
Но,.. се чувствах защитена. Аз го обичам.- Сега,.. ела.- изправих се, отново заставайки пред него.
-Аз съм си тук.- казах бършейки сълзите си. Усетих, как рязко ме дръпна за ръката, и докато се усетя вече бях в една огромна прегръдка. Усещах тялото му.- Днес не съм на работа.
-Знам.
-Че, от къде.
-Ако, беше..- погледна часовника- щеше да си закъсняла с почти два часа... Е, то..не че не го правиш де.
-Ама, ти боя ли си просиш?
-Точно пък бой?
-Аами! не мърдай!
-Хубаво, де. Никъде не съм отишъл.
-Още по-добре... Какво щях да правя без теб?

Гледна точка Кук

А, аз без теб..кой знае, какво щеше да се случва. Още нищо не знаеш..
-И аз те обичам..- как искам да я прегръщам и целувам постоянно. Как, я чувствам толкова крехка, сякаш ще се счупи? Искам да я пазя вечно. Тя е всичко, което имам и единствено нея обичам. Ако, я изгубя..аз ще бъда съсипан. Обичам я. Обичам я.
Усетих, как леко се сгуши в мен. Тръпката от това усещане ме прави толкова силен. Толкова силен,..че ме е страх да не я нараня..
-Ку-ки?- тези думи ме изкараха от мислите ми. Защо говори така? Какво се случва?
-Д-да?- едвам местех поглед.
-Много..стискаш..- на момента я пуснах. Тя все още се държеше за мен. Изправи се.
-Оох, размести ми червата.- защо се смее?- Какво? Защо гледаш така?
-Ти си странна.
-В това ми е чара.- ама, че сладко намигване..
Ама, аз защо съм толкова влюбен?- Не знам.
-Какво?
-Какво..- аз..на глас ли мислех?
-Ууф..
-Какво?
-Обичаам тее!- скочих и я гушнах силно. Тя започна да ходи назад, а аз към нея. Стигнахме и стената.

Гледната точка на момичето

Допря тялото си до моето. Усещах всичко. След това усетих, как прокара ръката си през крака ми, като го увива около кръста му. Целуваше врата ми. Малки целувки. Една по една. Докосваше ме с устни нежно..врата ми, рамото ми. Увиваше устни с моите и започна да става горещо. Пулсът ми се ускори максимално бързо.
-Кук..- отдели се от рамото ми, и ме погледна.- Хайде.- усмихна ми се с най-дяволития поглед. Хвана ръката ми и тръгна към леглото. Целуна ме с огромна страст и любов. Лека по лека постепенно се узовахме на леглото. Аз отдолу, Джънгкук отгоре ми.
Съблече тениската си, а аз го наблюдавах. Наведе се върху мен и целуваше врата ми. Започна да говори през целувките:
-Добре...че.......оставаш само по бельо у дома.- и разкопча ципа на сивия суичър. Добра или лоша беше идеята, днес да си сложа черна дантела? И край.. възбуден е вече съвсем.. Целуваше всяка една част от тялото ми, докато прокарваше ръцете си по мен. Усещах устните му, дъха му, дланите му..
И двамата вече бяхме без дрехи.
Той беше над мен, и..го забиваше все по-рязко и по-рязко. Чувах стенанията му. Нека, не изпускаме и моите. Стонове излизаха от устата му, а аз виждах тази гледка.- Разкрачи се..още..малко..- само това чувах, докато и двамата стенехме. Направих нещо..странно.
Разтворих крака, увивайки ги около таза му и го дръпнах към мен, чрез което пенисът му влезе до край дълбоко в мен. Видях физиономията на Куки. Сякаш беше надрусан. И с това продължихме. Единият се възбуждаше от стенанията на другия и обратното. След това, щом всичко свърши минахме през банята и се шмугнахме в леглото..пак. Решихме да спим по бельо. Супер си беше. Усетих ръцете на Куки. Едната да ме пригърпва за кръста, а другата през дупето. Прилепих се до него, като кракът ми беше отгоре му.. Сложих глава на рамото му и заспах, заровила глава във врата му.

Be my owner (jungkook&you)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant