Част 18

413 45 1
                                    

Ами тръгвам си, най-сетне.
Ии пак забравих, че ще излизаме с Тае. Изключих компютъра си, взех чантата ми и преметнах якето си през ръка. Щом излязох от офиса си видях Техьонг. Тичаше към мен, като обезумял. Хвана ме за ръката и ме задърпа към изхода.
-Хайде, хайде, хайде!
-Чакай!.. Те!.. За къде си се забързал така?
-Хайде! Хайде!- крещеше, отваряйки ми вратата на колата. Влязох вътре и той се затича към другата страна. Буквално скочи в колата и се изстреляхме със светлинна скорост.
-Уау! Те, по-бавно!- а той се смееше, като..абе тоя май верно е луд.
-Намали, ти казвам!
-Няма нужда.
-Ама, как няма нужда?
-Спокойноо.- оле, тва човече ще ме побърка. След около пет минути стрес и мъчение спряхме пред (Айде ся. Мисли къде са спрялии.)
един..(аа измислих гооо)
Това е бутик за дрехи.
-Техьонг, ще ми се подмазваш ли?
-Ами..по-точно на шефа.
-Ааам, к'во?
-Амие ходите на вечеря, и аз таковаа за т'ва реших да дойда да ти взема рокля и обувки.
-Техьонг! Какви ги бръщолевиш? Каквоо?
-Ами..
-Каква вечеря?- крещях, но разберете ме. Изръси ми го т'ва. От нищото се появи. Ако, не бях питала сигурно щяхме да се разминем с едно „А, и също така си на вечеря с шефа след пет минути.". Ох, стресирах се..пак..
-Ами, по работа.- преметна ръка през рамото ми и тръгна, бутайки ме към входа на сградата. Извъртях очи и тръгнах.- Не се сърдии.
-Не говори, защото ще..- запуши ми устата.
-Тиихоо.- мале, как искам да го фрасна.
- *думите бяха „Ще те убия.", но прозвуча, като „Мм-м-м".
-Тихо, малко чудовище.- дразни ме, ти ще видиш. Като влизахме си махна мръсната ръка от лицето ми. Ама, естествено.- Сега, на там!
-Ау!- еми, дръпна ме. К'во, да пея BS&T ли? И да флипвам в коридора, най-вече.
-Виж, т'ва е яко!- еми, влязохме в някъв магазин.- тази черна рокля е разкош.
-Господи. Техьонг, т'ва ти ли си?
-Тихо сяа. Премери я, заради мен.- даде ми роклята и аз влязох в пробната. Е, браво! Най-накрая пробна, в която мога да си размахвам ръцете на воля и няма нищо по стените и йес уее! Всъщност..се харесвам в тази рокля. Беше дълга и черна по тялото, с една презрамка и от коляното надолу беше нарязана на ленти. Излязох от пробната.- Ооу! Толкова си сладкаа.
-Сексапил, бе брат.
-Ммхм. Малкото ми момиченце порасна.- и тогава дойде една от служителите, задаващи въпроса „Мога ли да ви помогна с нещо?". Точно в момента, в който Техьонг показваше на яве актьорските си умения.- Взимаме я.- каза през рев. По-скоро звучеше, като тюлен, но ок. Преоблякох се и отидохме да платим. Къъъкхъъм! Техьонг да плати.
-Дай, да я нося.
-Нямаа!
-Дай, дее!
-Гледай си работата!
-Техьонг..- погледна ме.- Ама, ние свършихме работа преди малко.
-Офф.. Я! Виж онова пухкавотоо!
-Ох, като дете си.
-Ела! Ела!

Хубаво де! Знам, че е кратка. Една друга книга ме разсея.(^^)

(^^)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Be my owner (jungkook&you)Where stories live. Discover now