***
Medyayi izlemeden sak-kın geçmeyin derim abi çok şey kaybedersiniz😎
***İki gün, koskaca iki gün o sikik çirkin gözlünün okula gelmesini bekliyordu Alkan. İbneye bak ya! Onu burda can sıkıntısından resmen ölüme terk etmiş gibi hissediyordu.
Daha onu ezici vuruş tekniğiyle bile ağız tadıyla dövememişti. Hanği ibnenin koynundaysa artık. Kem gözlü onunda ayarlarını bozmuştu.
Pis ibne!
"Ne düşünüyorsun bebeğim" diye ağzını yayarak kucağında oturan kıza döndü.
"Fabrika ayarlarımı" dedi.
"Ha!" diyen kızla ofladı. Yeminlen çekilir gibi değildi böyle kızlar onun için .
"Diyorum ki, senden sıkıldım. O yüzden şurda kendi kendine gülen yavşağın yanına gitsen" dedi, onu kucağından kış kışlayarak.
Vay be! az önce bir kızı yatağına atmadan bırakmıştı. O! Alkan Kandemir. Saatlerce kucağında dans eden bir kıza ilgi bile duymamıştı.
Sinirle saçlarını karıştırdı. Piç ibne, harbiden fabrika ayarlarını sikmişti. Bunun için onu ayrı yetten dövecekti.
Ama önce vücudunda depolanan enerjiyi atmalıydı. Kızlarla atamadığına göre geriye önüne gelene dalmak vardı.
Kıza kıkır kıkır gülen Mert'e gözlerini devirerek baktı. Yavşak, artık martık demeden ne kaparsam kârdır deyip, havada simit kapan martı gibiydi.
Oflayarak bar sandalyesinden kalktı. Bangır bangır metallica çalan barda yavşağa doğru yürürken, şu müziği artık değiştirmelerini söylemesi gerektiğini düşündü.
Kim demişti lan böyle abudik gubidik şarkı çalmalarını kulağını sikmişti yeminle.
"Çölde dişi antilop görse saldıracak olan erkek antilop yavşağı, kalk gidiyoruz" dedi Alkan.
"Himm" diye sesler çıkarıp, kızın boynuna gömülmüş olan Mert'e oflayarak gözlerini devirdikten sonra kızı kucağından çekerek ondan uzaklaştırmıştı.
"Yaaa" diye sızlanmaya başlayan sikiyle düşünen uzaylı antilop yavşağın ağzına bir tane tokat attı.
Acıyla inleyerek dudağını parmağıyla bir şey oldu mu diye yoklarken "Ne yapıyorsun sadist piç" diye bağıran kızın ağzına da bir tane vurmuştu. Onu sinirlendirene istisnasız kim olursa vururdu. Yapısı böyleydi, eskiden nasıl biriydi bilmiyordu ama artık şartlar ve hayat onu kimseye tahammül edemez yapmıştı.
Onu sinirlendiriyorsa varlığı gereksizdir çünkü. Bağırarak ağzını tutan kıza, "Bir kelime daha edersen son göreceğin bu yavşağın kıllı antilop götü olur, dişi antilop" dedi.
Tekrar Mert'e dönüp, ağzına bastırdığı peçeteyi alıp yere fırlattı. "Abartma sende ilk defa sikilmiş bakire yaşlı teyzeler gibi" dedi sinirle.
"Yine ne var amına koduğumun narsisti" dedi sinirle Alkana bakarak.
"Bir bırakmıyorsun kızla yiyişem, hayır tamam beni kıskanıyorsun anlıyorum da bokunu çıkarma abi" dedi, samimiyetsiz bir gülüşle."Senin çiftleşme dönemini sikerim, beyin fakiri"
"Yürü gidiyoruz"
"Nereye anasını ya, rahat bırak az beni" dedi, son kalan içkisini yudumlayıp, bar taburesinden atlarken.
"Nereye olacak Kral olmaya, elalem çoktan başladı gladyatör dövüşüne ben hâlâ bu kokuşmuş sidik barda senin çiftleşme belgeselini izliyorum" dedi, sinirle ona bakarak yanaklarını şişirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL
RomanceBu savaşın iki sonucu vardı, ya kazanırsın ya da sürülürsün. Sırlarla dolu bir geçmişi ve nefesi olduğunu iddaa ettikleri bir çocuk. Kafasını gökyüzüne kaldırdı, karanlık gecedeki tek tük yıldızlar şehrin üstünde parlıyorlardı. "Sen benim neyimsin...