YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM

2.1K 162 88
                                    

***

Hayatımda ilk kez smut yazdım ve daha benim bir sevgilim bile olmadı siz düşünün yani. O yüzden eğer bölüm kötüyse lütfen affedin ve yorumlarınızı esirgemeyin. 

Yaşı küçükleri sahneden alalım, yılbaşı için hediye vericem diye günaha sokmayın lan beni jkkjjajjajak 

Hadi iyi smutlar...😍😍😍😍

***

FLACHBACK

31.12.2013  22:30

Alkan bilmem kaçıncı sıcak viskinin boğazını yakmasına izin verirken sakin kalmaya çalışıyordu. Babasının şirket için düzenlemiş olduğu parti şimdiden canını sıkmaya başlamıştı.

Mert yanında dikiliyor, daha fazla içmemesi için arada onun içkisini içiyordu.

Oflayarak sağına dönen Alkan sevgilisini başka bir çocukla gülüşürken gördü. Gözlerini deviren Alkan, Mert'e "Ben bu salak kızla neden çıkıyorum bir daha söylesene" dedi.

Mert "Çünkü..." deyip, elindeki bardağı alıp kafasına dikti. "Eğer çıkmasaydın muhtemelen babası, Çakır amcayla olan anlaşmasını feshedip sizi dımdızlak ortada bırakacaktı" dedi. "Ayrıca ona salak deme!" dedi ve kızıl saçlı kızın olduğu tarafa özlemle baktı. Mert belli etmediğini sanıyordu ama Alkan kıza karşı ilgisi olduğunu biliyordu.

Mert "Onun adı Arya" dedi kısık sesiyle ve çekip gitti. Ah harika! yavşak Mert'den daha çekilmez olan şey aşık bir yavşak Mert'ti diye düşündü Alkan. 

Batu ise allah bilir yine kimin başına bela oluyordu. Arslansa çoktan bir kızla beraber sabahı etmeye çalışıyordu kesin diye düşündü sıkkınlıkla. Cidden sıkılmıştı. 

Yılbaşını dövüşerek geçirmek varken bu lanet partide sıkışmıştı, üstelik grubu da onu terk etmişti. Hayırsız arkadaşlar nolucak!

Çocukluk arkadaşları olmasalar hepsini bir güzel benzetirdi de işte ne de olsa dördü de çocukluk arkadaşlarıydılar. Ona doğru gelen ailesiyle içkiyi bir dikişle bitirip, kendine çeki düzen verdi. Siyah saçları ve esmer teniyle annesi gecenin Kraliçesi gibiydi. Yüzünde oluşan sırıtışla elini ileri doğru uzattı.

Yumuşak bir sesle "Oğlum" diyen annesinin yanağına küçük bir öpücük kondurdu. "Yine mi kendinde değilsin?" diye ona fısıltıyla bağıran babasına kaşlarını çattı. "Hayır kendimdeyim" diye emin bir sesle cevap vermişti Alkan. 

"Çakır!" diye onu uyaran karısıyla, yanındaki güzel eşine dönüp "Sadece geceyi mahvetmesin yeter" dedi ve oğluna döndü.  "Arya nerede?" dedi Çakır sinirle çatılan kaşlarıyla sorarken. "Çirkin bir çocukla üst kattaki bir odaya çıktılar" diye gözlerini devirdi Alkan.

"Terbiyesizleşme kıza iyi davran, onu üzersen bozuşuruz" dedi. Çakır Beyin, çatık kaşları düzelmek yerine daha da çatılmıştı. "Bu kadar yeter Çakır, ne demek istediğini anladı" dedi ve oğlunun saçına küçük bir öpücük kondurdu. "Bu oğlanı bu kadar şımartan hep sensin" diye yanındaki tatlı karısına sitem etti.

Gözlerini deviren Leyla, oğluna bakıp göz kırptı. Ona sırıtarak bakan Alkan ise gülümsemesini saklama gereği bile duymadı. Bu manzaraya daha fazla dayanamayan Çakır da gülerek "Her neyse yapmam gereken bir konuşmam var benim" dedi ve oğlunun omzunu pat patlayıp kürsüye doğru yürüdü. 

KRALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin