***
Bana bu hikayeyi istekle yazdıran ve üç önemli insana teşekkür ederim. Beynimin etini yediğiniz için teşekkürler. Bu aşıkları özlemiştim. Bu hikayeye destek veren herkese teşekkür ederim sizleri seviyorum, şüpheye düştüğünüzde bile.
sezarinhakkisezara mavilii14 boysloveturkey
❤❤❤❤👑👑👑👑Doğum günün kutlu olsun bitanemm, umarım hayattaki engellerini sevdiğin karakterler gibi üstesinden gelebilirsin çünkü sende onlar gibisin... miyamiya2580 ❤❤❤❤
***
BÖLÜM 21
01/03/2014
Alkan, ilk kez tattığı bu heyecanı içinde biriktirerek büyük bir nefes verdi. Bugün Arslan'la olan 3.aylarının yıl dönümüydü. Tüm gün unutmuş numarası yapmıştı, en son ayrıldıklarında üzgün görünüyordu. Elindeki deftere göz attı. Bu defterde küçüklüklerinden beri Arslan'a duyduğu aşkı anlatıyordu. Arslan, bunu bilmiyordu ama artık bilmesi gerektiğini hissediyordu.
Boğazına oturan yumruğu geçirmek istercesine yutkundu. Heyecan katsayısı arttıkça kalbi göğüs kafesini matkapla delmek istiyormuş gibi güçlü yumruklarla kemik kafesinin hücre duvarına vuruyordu.
Güç toplamak için yine Arslan'ın aşkına tutundu. Kapıyı vuracakken vazgeçip ondaki yedek anahtarla kapıyı açıp içeri girdi. Akşam olmuştu, muhtemelen uyumuştur diye düşünen Alkan boş salona göz gezdirip, birlikte uyudukları odaya yöneldi.
Yatak odasından yükselen seslere kaşlarını çatıp ilerledi. Kapı sertçe açılıp, kapanırken Arslan yarı çıplak bir şekilde Alkanla karşı karşıya gelmişti. Korkuyla kalbi hızlı atarken yutkundu.
"Alkan!" diye istemeyerek fısıldadı. Alkan neler olduğunu anlamaya çalışırken alık alık Arslan'a bakıyordu. Kapı tekrar açılırken "Harika bir geceydi" diyen Max'le Alkan Arslan'ın arkasına baktı.
Max'te şaşkınlıkla olduğu yerde dikilirken dili tutulmuş şekilde öylece kalakalmıştı. Beklediği fırsat ayağına gelmişti. "Ah, Alkan demek buradasın. Ben de tam harika bir gece geçirdiğimden bahsediyordum" dedi pişmiş kelle gibi sırıtırken hızlı bir hamleyle Arslan'ın yanağına küçük bir öpücük kondurmuştu.
Arslan put gibi kesilen vücudunu bu ani harekete tepki göstermiş Maxi kendinden uzaklaştırarak yumruğunu yüzüne indirmişti. Alkan daha fazla izleyemeyeceği bu manzarayı kaldıramayıp hızla kendini evden dışarı atmıştı.
Sımsıkı eliyle tuttuğu defterini parçalamak istercesine tırnaklarını geçirip kanamasını göz ardı ederek baskı uyguluyordu. Sokağa kendini attığında arkasından yakarış gibi dökülen "Gitme!" sözcüklerine aldırmayıp, kalbinden uzağa koşmaya başladı.
Artık bir kalbinin olup, atmasını istemiyordu. Nefeslerinin gideceği bir yeri olmasın oksijensiz kalıp, ölmeyi istiyordu. Çünkü artık ikisi de elinden alınmıştı. Aniden çekilip dudaklarına kapanan dudaklarla aktığının bile farkına varmadığı göz yaşlarının tadını aldı. Kendi göz yaşlarıyla Arslan'ın göz yaşları bir olurken tuz tadından nefret etmişti. Hıçkırdığı halde Arslan'ın dudakları dindirmek istercesine daha fazla baskı uygulamıştı. Çaresiz verilen öpücüğe son kez dokunduğu gerçeğini göz ardı edip, kalbine ihanet ederek Arslanı itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL
Roman d'amourBu savaşın iki sonucu vardı, ya kazanırsın ya da sürülürsün. Sırlarla dolu bir geçmişi ve nefesi olduğunu iddaa ettikleri bir çocuk. Kafasını gökyüzüne kaldırdı, karanlık gecedeki tek tük yıldızlar şehrin üstünde parlıyorlardı. "Sen benim neyimsin...