Ντριιιιννννν
Πωω γιατι χτυπάει αυτό αφού δε έχουμε σχολείο😣😣
Κάτσε είναι Κυριακή; Είναι Κυριακή!!
Ιιιιιι
Θα κάνω τατουάζ, τρύπα στη μύτη αλλά και στον αφαλό. Γεεεέιιι!!!!
Σηκώθηκα από το κρεβατάκι μου, αλλά μπουρδουκλώθηκα στα σκεπάσματα που είχε ρίξει κάτω ο Ορφέας με την Κατερίνα.
Καλά αυτά δεν κρυώνουν;;
Φοίβη- Ξυπνηστε ρε έχω μια ιδέα!!!!!
Κατερίνα- Ποιος; τι; που; πότε; γιατί;
Ορφέας- Ρε μαλακισμένο είσαι;
Τι μας ξυπνάς Κυριακάτικα; Δεν έχουμε σχολείο!!Φοίβη- Ρε απόβρασμα δεν σας ξύπνησα γι' αυτό.
Κατερίνα- Τότε τι έγινε;
Φοίβη- Σήμερα θα πάω να κάνω τατού και τρύπες δεν είπαμε;
Ορφέας- Αχάμ
Φοίβη-Ακούστε πώς θα ξυπνήσουμε τους άλλους!!
Τους εξήγησα τι θα κάνουμε και κατεβήκα σιγά σιγά κάτω. Πήγαμε στην κουζίνα και ανοίξαμε το ψυγείο.
Φοίβη- Λοιπόν εγώ θα πάρω το τηγάνι και την κουτάλα, εσύ πάρε το φτερό εκεί κι εσύ τη σαντιγη από το ψυγείο.
Πήγαμε στο σαλόνι, ο Ορφέας έβαλε σαντιγή στα χέρια των παιδιών στον ξενώνα και στους καναπέδες, μετά πήρε κι αυτός δυο φτερά και πήγε στον ξενώνα και η Κατερίνα πήγε στους καναπέδες. Κι εγώ ενδυάμεσα για να ακουστώ.
Τα παιδιά αρχίσασε να τους γαργαλάνε την μύτη.
Αμέσως έτριψαν τη μύτη τους και πασαλειφτήκανε με σαντιγή και μόλις σταματήσανε αρχισα να κοπανάω την κατσαρόλα-τιγάνι.
Κατευθείαν πετάχτηκαν και εμείς αρχίσαμε να γελάμε σαν φώκιες που τις σφάζουν.
Μάριος- Ρε μαλακισμένα που τι βρίσκετε την πλάκα;
Φοίβη- Χαχα έ χαχ πρε χαχα πε χαχα να χαχα δεί χαχα τε χαχα τις χαχα φά χαχα τσα χαχα σας χαχαχα!!!
Μαρίζα- Έλεος ρε παιδιά τώρα θα πρέπει να λούσω τα μαλλιά μου
Κατερίνα- Σιγά μωρέ
Ουρανία- Θα σου 'λεγα τίποτα τώρα. Αλλά έχε χάρη που δεν έχω πιεί καφέ.
Ορφέας- Άντε πλυθείτε, ντυθείτε και ελάτε να πάμε για καφέ και μετά για τις δουλείες της Φοίβης.
Τα παιδιά πήγανε και πλύθηκαν και εμείς πήγαμε να ντυθούμε, έβαλα αυτά:
ESTÁS LEYENDO
The Change [ΒΟΟΚ 1]
Novela JuvenilΗ Φοίβη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με παραπανίσια κιλά και γι' αυτό τον λόγο δέχεται bulling από την παρέα του αδερφού της, αλλά και από τον ίδιο. Οι γονείς της χωρίζουν κι εκείνη θα επιλέξει τη μαμα της και θα φύγουν μαζί. Θα γνωρίσει παιδιά, θα αλλ...