Γλυκούλης μέχρι αηδίας

1.6K 100 23
                                    

Ορφέας

Σήμερα κλείνουμε έναν χρόνο με την Κατερίνα. Μαζί με την Φοίβη και τα υπόλοιπα παιδιά της έχω ετοιμάσει κάτι και εκείνη η καημένη νομίζει πως το έχω ξεχάσει. 

Δύσκολο να ξεχάσεις την ημέρα, που ανακοινώνεις στην κολλητή σου πως είσαι ερωτευμένος με την κολλητή σας και εκείνη αρχίζει να φωνάζει "Να ζήσετε και καλούς απογόνους!".

Το έχω ζήσει ΚΑΙ αυτό στην ζωούλα μου και απ' ό,τι καταλαβαίνω με αυτές τις παιδιάστικες συμπεριφορές των κοριτσιών, θα ζήσω κι άλλα τέτοια παρόμοια!

Τέλος πάντων, λίγη ώρα τώρα σκέφτομαι αν θα πρέπει να ρωτήσω την Φοίβη τι χρώμα και τι μέγεθος αρκούδα να πάρω.

Τελικά, την παίρνω τηλέφωνο και αφού δεν απαντάει, τερματίζω την κλήση και μετά από πέντε λεπτά την ξανακαλώ.

Φοίβη- Τι θες ρε Ορφέα; Μέσα σε μία ώρα με έχεις εφτά τηλέφωνα και με έχεις πρήξει! Τι είναι αυτή την φορά;

Ορφέας- Φοίβη μου. Αγάπη μου. Θέλω να με φωτίσεις με τις γαμάτες γνώσεις σου!

Φοίβη- Δύσκολα ζητάς Ορφέα, αλλά για ρώτα να δω αν θα δέσω μια πέτρα στον λαιμό μου και θα πέσω σήμερα στην θάλασσα ή όχι!

Ορφέας- Θα προσπεράσω την κακία που είπες μόλις τώρα, γιατί πραγματικά χρειάζομαι τα φώτα σου επειγόντως.

Φοίβη- Άντε λέγε!

Ορφέας- Να της πάρω ένα άσπρο, μικρό αρκούδο ή έναν καφέ, μεγάλο αρκούδο;

Φοίβη- Σοβαρά τώρα; 

Ορφέας- Σοβαρότατα, γι' αυτό λέγε γρήγορα. Φτάνω στο παιχνιδάδικο!!!

Φοίβη- Προφανώς και θα πάρεις μια καφέ, μεγάλη αρκούδα! Today, you must be the sweetest boyfriend on earth, my boy!

Ορφέας- Εντάξει, το 'πιασα. Πάω να πάρω έναν αρκούδο και τα λέμε σε λίγο!

Τερματίζω την κλήση πριν απαντήσει, βάζω το κινητό στην πίσω τσέπη του τζιν μου και σπρώχνω την πόρτα του παιχνιδάδικου για να μπω μέσα, κάνοντας ένα καμπανάκι που ήταν από πάνω να χτυπήσει.

Χαιρετώ τον πωλητή και κατευθύνομαι προς τον διάδρομο με τα λούτρινα αρκουδάκια.

Στέκομαι λίγο αμίλητος και ξαφνιασμένος, βλέποντας όλα αυτά τα δεκάδες λούτρινα αρκουδάκια, αλλά συνέρχομαι γρήγορα και ψάχνω έναν μεγάλο, καφέ αρκούδο.

Βλέπω έναν μεγάλο, σκούρο καφέ αρκούδο, τον βάζω στον ώμο μου και πηγαίνω προς το ταμείο.

The Change [ΒΟΟΚ 1]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon