Κι άλλο ζευγαράκι στο παρεάκι

1.8K 105 6
                                    

Νίκος

Μόλις με άφησε σίξυλο κι έφυγε;

Ναιπ, μόλις το έκανα!

Είχα μείνει να την κοιτάω που έφευγε, αλλά μετά θυμήθηκα πως ο πατέρας μου με ήθελε να μου πει κάτι.

Άρχισα να περπατάω προς το πατρικό μου και όταν έφτασα, ξεκλείδωσα με τα κλειδιά μου.

Νίκος- ΜΠΑΜΠΑ; ΞΕΝΙΑ;

Φώναξα και η Ξένια εμφανίστηκε από την κουζίνα με μια ποδιά.

Ξένια- Γεια σου Νίκο μου! Θα κάτσεις να φάμε;

Νίκος- Θα δούμε. Ο μπαμπάς;

Ξένια- Έξω. Σε περιμένει!

Βγήκα στην αυλή και τον είδα να κάθεται στο τραπέζι.

Νίκος- Τι με ήθελες;

Τον ρώτησα, αφού κάθησα δίπλα του.

Μπαμπάς- Με ρώτησες κάποια στιγμή, γιατί αφού είχα ήδη ένα παιδί, παντρεύτηκα την μητέρα σου!

Είπε και τον κοίταξα με σμιγμένα φρύδια.

Νίκος- Ναι και;

Μπαμπάς- Εγώ το παιδί το αναγνώρισα κανονικά, αλλά οι γονείς της Ξένιας ποτέ δεν με θέλανε, έτσι την στείλανε στην Σουηδία να συνεχίσει τις σπουδές της. Έφυγε χωρίς να πει τίποτα, γι' αυτό κι εγώ αποφάσισα να προχωρήσω την ζωή μου! Βρέθηκα με την μητέρα σου, ερωτευθήκαμε, προέκυψες εσύ, παντρευτήκαμε και να 'μαστε τώρα!

Μου είπε και γέλασα.

Νίκος- Για ποιον λόγο; Δηλαδή, τι τους νοιάζει; Αφού είχατε ένα παιδί μαζί, γιατί την διώξανε;

Ξένια- Γιατί μου είχαν βρει έναν πιο πλούσιο άνδρα για να μου προξενεύσουν, εγώ αρνήθηκα και με στείλανε στην Σουηδία!

Είπε και γύρισα να την κοιτάξω, που καθόταν στηριγμένη στην μπαλκονόπορτα, σκουπίζοντας τα χέρια της με μια πετσέτα.

Νίκος- Δεν τους συμπαθώ τους γονείς σου!

Μπαμπάς- Ούτε κι εγώ!

Είπαμε ο ένας μετά από τον άλλον και γελάσαμε.

Ξένια- Δεν με νοιάζει. Έχω να τους μιλήσω χρόνια!

Είπε κι ανασήκωσε τους ώμους της.

Νίκος- Λυπάμαι!

Ξένια- Δεν χρειάζεται! Πήραν τις αποφάσεις τους κι εγώ τις δικές μου!

Είπε και πήγε ξανά μέσα, πριν απαντήσω σε κάτι.

Μπαμπάς- Τελικά θα μείνεις να φάμε;

The Change [ΒΟΟΚ 1]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant