Τσακωμοί στο full

2.7K 142 174
                                    

ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ Ή ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΕΙΧΑ ΣΚΑΣΕΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ Ή ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΧΝΑ(ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ) - δεν μου αρέσουν ρομαντικές ταινίες και σειρές - . ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΝΙΩΘΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ!!!!

Ελπίζω να απολαύσετε το κεφάλαιο!
____________________________________

Πισωπάτησα και όταν είχα απομακρυνθεί, άρχισα να τρέχω με όλη μου την δύναμη.

Έφτασα σπίτι και άνοιξα γρήγορα με τα κλειδιά μου.

Κατερίνα- ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΦΟΙΒΗ ΓΑΜΩΤΟ;

Φώναξε και πετάχτηκε από τον καναπέ.

Φοίβη- Είπα ότι θ' αργήσω!

Της απάντησα και με κοίταξε κατακόκκινη.

Κατερίνα- Παραλίγο να αρχίσω τα τηλέφωνα στα νοσοκομεία, γαμώτο!

Συνέχισε ακάθεκτη.

Φοίβη- Σκάσε γαμώ! Το κατάλαβα!!

Της είπα και πήγα στο δωμάτιό μου.

Καθώς άλλαζα, μπήκε στο δωμάτιό μου η Κατερίνα.

Κατερίνα- Πού ήσουν τόση ώρα ρε αγάπη μου; Ξέρεις πόσο ανησύχησα;

Με ρώτησε και κάθησε στο κρεβάτι.

Φοίβη- Κατερίνα, σε παρακαλώ, σκάσε! Είχα πάει για τρέξιμο τέσσερα τετράγωμα παρακάτω και είδα με τα ίδια μου τα μάτια να παραδίδουν ναρκωτικά σε κάτι ντουλάπες και θα νοιαστώ νομίζεις για το αν θα πάρεις στα νοσοκομεία ή όχι; Αν με καταλάλαβαιναν δεν θα προλάβαινες να πάρεις σε νοσοκομείο καν. Κατευθείαν σε γραφείο τελετών να τους δώσεις τα μέτρα για το φέρετρο μου θα έπαιρνες.

Της είπα όλο νεύρα κι εκείνη κατέβασε το κεφάλι.

Κατερίνα- Απλά σε νοιάζομαι και δεν θέλω να πάθεις κάτι. Είσαι η αδερφή που ποτέ δεν είχα.

Μου είπε και με κοίταξε βουρκωμένη.

Φοίβη- Συγγνώμη! Συγγνώμη ρε Κατερινάκι μου, αλλά ήμουν ταραγμένη. Δεν ήθελα να σου φωνάξω, ούτε να σε στενοχωρήσω!

Της είπα και έκατσα δίπλα της στο κρεβάτι και την αγκάλιασα.

Κατερίνα- Εγώ φταίω! Συγγνώμη. Απλά φοβήθηκα!

Είπε και άρχισε να δακρύζει.

Φοίβη- Κατερίνα, θα με κάνεις να τα μπίξω γαμώτο! Σταμάτα.

The Change [ΒΟΟΚ 1]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang