Δημήτρης (ο αδερφός της Φοίβης)
Βγαίνω από την πολυκατοικία τρέχοντας κι από την βιασύνη μου, δεν πρόσεξα μια κοπελίτσα που κουβαλούσε βαλίτσες και έπεσα πάνω της.
Δημήτρης- Ωχ συγγνώμη!
Λέω και εκείνη σηκώνει το κεφάλι της για να με κοιτάξει.
???- Δεν πειράζει, εξάλλου εγώ φταίω! Ήμουν μες στη μέση.
Δικαιολογείται κοκκινίζοντας και γελάω με το πόσο χαριτωμένη είναι.
Δημήτρης- Ό,τι πεις. Δημήτρης!
???- Χριστίνα, χάρηκα!
Λέει και μου δίνει το χέρι τηα για χειραψία.
Δημήτρης- Κι εγώ. Είσαι καινούρια στην πολυκατοικία;
Χριστίνα- Ναι, σήμερα θα μου φέρουν τα έπιπλα και έφερα τα πιο πολλά από τα πράγματά μου!
Λέει και δείχνει τις τρεις βαλίτσες και τον ένα σάκο.
Δημήτρης- Θες βοήθεια με τα πράγματα;
Ρωτάω και με κοιτάζει λοξά.
Χρίστινα- Εσύ έπεσες πάνω μου από την βιασύνη σου και τώρα δεν βιάζεσαι;
Ρωτάει και γελάω.
Δημήτρης- Το τραπέζι με τον πατέρα μου, μπορεί να περιμένει!
Λέω και στριφογυρίζει τα μάτια της.
Χριστίνα- Οκ. Μπορείς να πάρεις τον σάκο και την μία βαλίτσα;
Ρωτάει ευγενικά και παίρνω τον σάκο στον ώμο μου και με το άλλο χέρι παίρνω την βαλίτσα.
Βάζουμε τις βαλίτσες στο ασανσέρ και εμείς ανεβαίνουμε στον πρώτο όροφο, που θα είναι το διαμέρισμά της με τις σκάλες.
Εκεί μας περίμενε ο διαχειριστής της πολυκατοικίας και τον χαιρέτησα με μια τυπική χειραψία.
Κ.Κωστής- Δημήτρη, παλικάρι μου, τι κάνεις; Καιρό έχω να σε δω!
Λέει γελαστός και του χαμογελάω.
Δημήτρης- Τρεχάματα κ. Κωστή! Έπιασα δουλειά και τώρα βοηθάω στην μετακόμιση της κοπέλας του αδερφού μου, που ήρθε Αθήνα να σπουδάσει.
Απαντώ κι εκείνος γνέφει, ενώ ξεκλειδώνει την πόρτα.
Βάλαμε μέσα τα πράγματα και ο κ. Κωστής έφυγε, αφού έκανε κάτι τελευταίες διευκρινίσεις στην Χριστίνα.
Χριστίνα- Η κοπέλα του αδερφού σου ήρθε από την Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει;
Ρώτησε και την κοίταξα, χαμογελώντας λοξά.
ESTÁS LEYENDO
The Change [ΒΟΟΚ 1]
Novela JuvenilΗ Φοίβη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με παραπανίσια κιλά και γι' αυτό τον λόγο δέχεται bulling από την παρέα του αδερφού της, αλλά και από τον ίδιο. Οι γονείς της χωρίζουν κι εκείνη θα επιλέξει τη μαμα της και θα φύγουν μαζί. Θα γνωρίσει παιδιά, θα αλλ...