Χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση!!! Έχω αργήσει περίπου ένα μήνα, αλλά δεν είχα καθόλου μα καθόλου έμπνευση... Αλλά τώρα κάτι μου ήρθε και μάλλον θα βλέπουμε περισσότερο πλευρές Νίκου ή Μαρίζας ή Κατερίνας ή ακόμη και του Ορφέα!!
Ελπίζω να σας αρέσει, το παίδευα μέρες αυτό το κεφάλαιο!!
Καλό διάβασμα!!!!
____________________________________
Κατερίνα- Πότε θα βγουν αυτά τα κωλοαποτελέσματα;
Είπε και συνέχισε να πηγαίνει πάνω κάτω στο σαλόνι.
Φοίβη- Κάτσε κάτω, με ζάλισες!
Παραπονέθηκα και την τράβηξα από την μπλούζα για να κάτσει στον καναπέ.
Σηκώθηκα κι άρχισα να σέρνω τα πόδια μου μέχρι την πόρτα, εφόσον χτυπούσε το κουδούνι.
Ορφέας- Καλημέρα! Τα είδατε τα αποτελέσματα;
Είπε, όπως έμπαινε μέσα με το λάπτοπ του στα χέρια.
Κατερίνα- Όχι! Βγήκανε;
Έκατσε στον καναπέ και έπιασε το λάπτοπ μου από το τραπέζι, ακουμπώντας το στα πόδια της.
Ορφέας- Ναι, μου ήρθε email από το site του υπουργείου!
Είπε και αφού πληκτρολόγησε τον κωδικό της, έμεινε να κοιτάει την οθόνη σοκαρισμένη.
(Δεν ξέρω αν γίνεται έτσι, γιατί δεν έχω δώσει Πανελλήνιες ακόμη...)
Άφησε ήρεμα το λάπτοπ στο τραπεζάκι και σηκώθηκε πάνω, πλησιάζοντάς μας.
Φοίβη- Τι έγινε; Πέρασες;
Ρώτησα και την κοιτούσα, περιμένοντας την απάντησή της πλυμμηρισμένη από αγωνία.
Κατερίνα- ΠΕΡΑΣΑ!!!
Αρχίσαμε να τσιρίζουμε, να χοροπηδάμε και να αγκαλιαζόμαστε για κανένα 10λεπτο.
Ορφέας- Συγχαρητήρια μωράκι μου!
Είπε και την φίλησε.
Είναι πολύ γλυκό ζευγάρι μαζί και το γεγονός ότι γνωρίζονται πολλά χρόνια, βοηθάει την σχέση τους, επειδή ξέρουν αρκετά πράγματα ο ένας για τον άλλον. Φυσικά αυτή είναι η δική μου γνώμη!
Ορφέας- ΕΕΕΕ ΦΟΙΒΗ!
Μόνο τότε παρατήρησα πως για λίγη ώρα είχα μείνει να τους κοιτάω και ό,τι κουνούσε τα χέρια του μπροστά στο πρόσωπό μου σαν μανιακός.
Φοίβη- Ναι συγγνώμη, αφαιρέθηκα!
Απολογήθηκα και στριφογύρισαν τα μάτια τους ταυτόχρονα.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Change [ΒΟΟΚ 1]
Teen FictionΗ Φοίβη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με παραπανίσια κιλά και γι' αυτό τον λόγο δέχεται bulling από την παρέα του αδερφού της, αλλά και από τον ίδιο. Οι γονείς της χωρίζουν κι εκείνη θα επιλέξει τη μαμα της και θα φύγουν μαζί. Θα γνωρίσει παιδιά, θα αλλ...