Άνοιξα τα μάτια μου και είδα πως βρισκόμουν σε δωμάτιο νοσοκομείου.
Ορέστης- Δηλαδή γιατρέ, τι ακριβώς έπαθε;
Ρώτησε ο Ορέστης στα ελληνικά.
Γιατρός- Θα σας εξηγήσω σε λίγο!
Είπε κι εκείνος στην μητρική μου γλώσσα και παραξενεύτηκα.
Κοίτα που πέσαμε σε Έλληνα γιατρό σε ολόκληρο Παρίσι.
Γιατρός- Ξύπνησε η ασθενής μας;
Ρώτησε ρητορικά και με πλησίασε.
Έγνεψα και προσπάθησα να σηκωθώ, αλλά με πονούσε η κοιλιά μου.
Γιατρός- Κάτσε καλύτερα ξαπλωμένη!
Είπε και ξάπλωσα ξανά πίσω.
Φοίβη- Τι έγινε;
Είπα, μιας και έχω κάποια κενά.
Ορέστης- Έκανες εμμετό μαζί με αίμα, λιποθύμισες και σε έφερα αμέσως εδώ! Δεν ξέρω τι έγινε, θα μας πει σε λίγο ο γιατρός.
Είπε και τότε κατάλαβα πως δεν ήταν πια στο δωμάτιο.
Μετά από λίγο άνοιξε απότομα η πόρτα και μπήκα μέσα ο Ορφέας και η Κατερίνα.
Κατερίνα- Τι θα γίνει;! Ακόμα δεν έχουμε αλλάξει χρόνο και θα μας στείλεις στον άλλον κόσμο;!
Σαρκάστηκε ενώ με αγκάλιασε αμέσως και μείναμε λίγο εκεί.
Γιατρός- Λοιπόν, πατριωτάκια! Πρέπει να σας εξηγήσω κάποια πράγματα.
Είπε και γνέψαμε.
Γιατρός- Έκανες εμμετό με αίμα λόγω μιας μόλυνσης που έπαθες από τι σκουλαρίκι στον αφαλό. Τίποτα ανυσηχητικό, μόνο που σου βγάλαμε αναγκαστικά σου αφαιρέσαμε το σκουλαρίκι. Απ' ό,τι φαίνεται δεν είζε αποστηρωθεί καλά και τα μικρόβια εισήλθαν στον οργανισμό σου, αλλά επαβαλαμβάνω είσαι μια χαρά. Μόνο που θα πρέπει να κάτσεις εδώ το βράδυ για να είμαστε σίφουροι. Και σιγά σιγά θα φεύγει και ο πόνος μην φοβάσαι. Θα κρατήσει 2-3 μέρες το πολύ!
Η Κατερίνα με κοιτούσε έτοιμη να με βρίσει, αλλά την σταμάτησε ο Ορφέας.
Ορέστης- Πρώτη φορά στην ζωή κου θα κόψω βασιλόπιτα σε νοσοκομείο!
Πετάχτηκε μετά από λίγο και γέλασα, αλλά αμέσως σταμάτησα από τον πόνο στην κοιλιά μου.
Ορφέας- Πονάς; Ορέστη τον γιατρό!
Εκείνος πετάχτηκε πάνω, αλλά τον σταμάτησα φωνάζοντας.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Change [ΒΟΟΚ 1]
Genç KurguΗ Φοίβη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με παραπανίσια κιλά και γι' αυτό τον λόγο δέχεται bulling από την παρέα του αδερφού της, αλλά και από τον ίδιο. Οι γονείς της χωρίζουν κι εκείνη θα επιλέξει τη μαμα της και θα φύγουν μαζί. Θα γνωρίσει παιδιά, θα αλλ...