BÖLÜM -2-"Yaz Konusu..."

134 13 2
                                    

Alis...

Kahvaltıdan sonra Lal Savaş'ı aradı,bende Batuhan'ı aradım.

"Naber Batuşum?"

"İyidir,senden?"

"İyi de,noldu sana?"
"Sera'yla aramız iyi değil,biraz kötüyüz..."

"Ne olduğunu sormayacağım,ota boka küsüp,barışttığınız için!Herneyse bize gelin konuşmamız gereken bir konu var.Hem onu konuşuruz,hemde sizi bir konuşturup barıştırırız."

"O kadar hızlı konuşuyorsun ki,birşey anladıysam ne olayım.Herneyse en sonda söylediğin cümleyi hatırlıyorum,allah'a şükürler olsun ki.Tamam geliyorum."

"Ay hadi bay bay"

"Alis dur!"

"Ne oldu Batuhan'cım..."

"İyi ki varsın,teşekkür ederim."

"Ay bende sık sık kendimi iyi ki var-"

Oha ayı yüzüme kapadı!

Lal...
"Naber oduncum?"

"Şu odun kelimesini demeyi bırakıcak mısın?"

"Hımm... Sanırım hayır."

"Bırakma da göreyim!"

"Hadi Savaş,hadi geç bunları.Ayla yanına da mı?"

"Evet,telefona seni istiyor.Vereyim mi?"

"Yok verme!Ver şu telefonu Alya'ya..."

"Lan Alya'yla konuşucaksan beni neden arıyorsun?Onu arasana!"

"Yavrucum uzatma da şu telefonu sevgilin olan kankama ver!"

"İyi aman be!"

"Aloğğğ..."

"Napıyorsun len Savaş'la?"

"Kanka şu an çok önemli bir işi böldün!"

"Tövbe!Tövbe! Kızım sen bu Savaş yüzünden iyice sapıklaştın he!"

"Ben sapıklaşmadım,senin için fesat!Film izliyorduk."

"He pardon.Şey dicem Akın'la Toprak bizdeler,Sera'yla Batuhan'ı da çağırdık.Sizde gelin azıcık konuşalım."

"Dur Savaş'a sorayım..."

"Ne dedi?"

"15 dakikaya ordayız aşkım öpüldün."

Alis...

Herkes bize gelince yaz konusunu açması için bir birimize kaş göz hareketi yapıyorduk.Kıvanç'ın omzuna yatmış bir şekilde,Lal'e ağzımı oynatarak konuyu açması için işaret veriyordum fakat o sadece gözlerini büyültüp,kaşlarını 'olmaz' anlamında yukarı kaldırıyordu.

15-20 dakikamızı sessiz konuşmamıza ayırmışken,bu konuşmayı da bölen mükemmel kapı sesiydi.

"Dafne!Kafanı telefondan kaldırda,kapıya bak kanka!"dedi dişlerinin arasından Lal.

Dafne oflaya oflaya Alev ile birlikte kapıyı açmaya giderken Ateş onları durdurmuştu.

"Oğlum mal mısınız?2 kişi birlikte mi,kapı açmaya gidiyorsunuz?"

"Sana ne be! Salak annem seni doğurduktan sonra hemşireler seni kesin yere düşürmüşler,herşeyi sorgulayıp durma!"dedi Alev ve Dafne ile tekrar birlikte(!) kapıyı açmaya gittiler.

Bu kadar sert çıkışmasını beklemiyordum açıkçası ama,kardeşlik işte ne yapacaksın.

Ayla ve Savaşta gelip yanımıza oturunca yaz konusu dışında(!) bir sohbet açmıştık.Hangi konu için toplanıp hangi konuyu konuşuyoruz kardeş ortama bak!

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin