BÖLÜM-28-"O Kaybetti..."

22 4 1
                                    

Lal...

Alis ve Kıvanç evden çıktığından beri,ikisine de ulaşamıyorduk.Herkes,her zaman ki gibi salonda oturmuş ve ikisinden birine ulaşma ümidiyle,ya arıyor ya da mesaj atıyordu.

"Nerede bunlar?!"dedi Savaş.

"Ya acaba polise mi gitsek?"dedi Alev.

"Boş boş konuşma..."dedi Toprak,telefonundan Alis'e mesaj atarken
.
"Doğru söylüyor..."dedi Janset ve Melisa.

"Ya başlarına kötü birşey geldiyse?"dedi Ayla,gözleri dolarken.Kafasına bir tane geçirip konuşmaya başladım.

"Aklınıza boktan,boktan şeyler getirip durmayın!"

"Gerçekten aklınıza kötü şeyler getirmeyin..."dedi Batuhan.

"Birazdan gelirler öyle değil mi?"dedi Pamira,Bora'ya.

"Gelirler,gelirler..."

Bu süre içerisinde bir şey fark ettim.İlkay dışındaki her kes konuşuyordu,ya da konuşmayanlar da en azından birkaç mimik hareketiyle yaşadıklarını belli ediyorlardı.

Fakat İlkay mimik dahi yapmıyordu.Akın'ın yanından kalkıp İlkay'ın yanına oturdum.

"Kanka?"

Yüzüme bakmadan cevap verdi. "Hm?"

"İyi misin?"

"Hm?"

"Diyorum ki iyi misin?"

Şaşırıp birden kafasını bana doğru çevirdi,sonra yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.

"İyiyim..."

Böylece yine susmaya başlamıştı herkes.Duyduğum tek ses telefonlardaki mesajın gittiğine dair verilen,bildirim sesleriydi.

Zaten İlkay'ın durumu da vahimdi,bildiği bir şey varmış ama saklıyormuş gibi duruyordu.Bora'ya döndüğümde göz göze geldik.

Gözlerimle İlkay'ı gösterip "sorun ne?"diye sesizce anlatmaya çalıştım,anlamış olacak ki o da sesizce bana cevap veriyordu, "çok kötü birşey oldu!"dedi ve kaşlarını çattı.Bende kaşlarımı çattım.

Ayağıya kalkıp,daha sonra İlkay'ı kaldırıp 'gel biraz konuşalım' diyecektim ki,her zaman ki gibi her hangi bir eylemin gerçekleşememesine sebep olan,her hangi bir olay gerçekleşmişti.

Kapı çaldı. İşte yani ne bekliyorduk? Kapı çalınca Toprak,Dafne,Savaş,Ayla ve Selim kapıya koştu.Valla açıkçası Selim kadar elit bir arkadaştan bunu beklemezdim fakat,belli ki o da çok endişelenmişti.

Kapı açılınca,ikisinin de girmesini bekliyordum fakat sadece Kıvanç girdi.

Toprak...

Herkes gibi bende kapıdan,Kıvanç ve Alis'in girmesini beklerken sadece Kıvanç girmişti.Büyük bir ihtimal yine bir olay olmuştu.

İçeriye hızla giren ve daha sonra merdivenleri 2'şer 2'şer çıkan Kıvanç'ın arkasından,ben de gidiyordum.Odaya girip dolabın yanındaki bavulu aldığı gibi yatağın üstüne fırlattı.

"Ne oluyor lan yine?!"

"Eben-"kendi kendine sözünü kesip eşyalarını bavula tıkmaya başladı.

Bavulu aldığım gibi yere fırlattım.Gerçekten fazla oluyorsunuz he!

"Sen gerizekalı mısın,Kıvanç?"dedim,üstüne yürüyerek.

"Evet!Senin o arkadaşınla sevgili olup,onun için herşeyi yaptığım için;Gerizekalının tekiyim!"

"Ne?Ne diyorsun sen lan?!"dedim.

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin