Alis...
Ayna da son kez kendime bakıp,aynı zamanda da arkamdan sarılan sevgilime baktım. "Hazır mısın?"
"Hazırım..."dedim.
Daha sonra Kıvanç'ın koluna girdim ve birlikte odadan çıktık.Herkes salonda hazırlanmış bir şekilde bekliyordu.
Bu gün annem ve babamın ölüm yıl dönümüydü,o yüzden hepimiz simsiyah giyinmiştik,ziyarete gidiyorduk.
Daha sonra evden çıkıp arabalara bindik.Yol kenarında çiçekçi görünce,bütün erkekler arabaları arka arkaya park etmiş,çiçek almaya inmişlerdi.
Bende o sırada camı açtım."Kıvanç karanfil ve papatya al olur mu?"
Onaylamak için gülümsedi ve içeri girdi.
Annem papatyaları,babamda karanfilleri çok severdi.Küçüklüğümden beri nedense hep babama çok düşkündüm.Babam küçüklüğümden beri bana sürekli ağlamama mı söylerdi.En büyük olaylarda bile ağlamam gerektiğini hep tembih etmişti.Çünkü;Ağlamak insanı güçsüz,zayıf gösterirmiş.Babam,benim asla güçsüz biri olmamı istemezdi.
Erkekler çiçekçiden ellerinde bir sürü çiçeklerle dışarı çıkıp,kendi arabalarına bindiler.
Kıvanç'ta hemen bizim arabaya geldi.Elindeki çiçekleri bana verirken,bir yandan da öptü. "Al bakalım..."
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Merhaba anne ve baba..."dedim burukça gülümseyerek.
Diğerleri arkamda tek sıra olmuştu.
"İyi misiniz?"dediğimde bir an gözlerimin dolduğunu hissettim.
Ama ağlayamazdım babam bana ağlamayı yasaklamıştı. 'Sen güçlü bir kızsın Alis,her ne olursa olsun sakın ağlama.Sen benim kızımsın..."derdi sürekli.
Lal'in gözlerinden bir kaç damla yaş düşerken,hem kendini ağlamamak için tutuyor hem de belli etmemek için gülümsemeye çalışıyordu. "Merak etme Demet Abla,ben Alis'e sahip çıkıyorum.Dışarı çıkarken de zorla şapka taktırtıyorum..."
O yanıma gelince herkes geldi ve ellerindeki çiçekleri mezara koydular.
Toprak'ta gülüp,Lal'in arkasından konuştu. "Bende ona az çikolata yediriyorum Uğur Amca..."
Kıvanç yanıma gelip beni kocaman kollarını altına alırken,güven verici bir sesle konuştu. "Kızınızın her zaman yanındayım.Onu hiç bırakmayacağım merak etmeyin. O benim tek yaşam kaynağım..."
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Eee hazır değil misniz hala?"dedi Batuhan.
Bavulu kapatmak için üstüne çıkan Sera en sonunda dayanamayıp bağırdı. "Ayy,aşkım!Bu bavul kapanmıyor!"
Batuhan gülerek hemen Sera'nın yanına gidip yardım etti ve ikisi birden bavulu kapamayı başardılar.
"O kadar kıyafeti ne yapacaksın?"ded Lal.
Lal'in söylediğine karşın,Sera gözlerini devirdi."1 aylığına Amerika gidiyoruz Lal, kaç tane bavul isterdin?"
"Bilmiyorum 2 bavulun ayriyettinde 1 tane daha yapabilirdin..."
"Bende 3 tane var!"dedi Ayla.
"Bende de 3..."dedi Dafne.
"Bende 3 büyük birde küçük var..."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Fiksi RemajaÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...