BÖLÜM-17-"Seni Seviyorum..."

22 8 0
                                    

Alis...

09:10

Sabah aşağıdan gelen çatal-bıçak sesleriyle uyandım.Büyük ihtimal kızlar aşağıda kahvaltı hazırlıyorlardı.Bende yardım etmek için aşağıya indim fakat,kahvaltıyı hazırlayan kızlar değildi.

"Günaydın,mahşerin 4 atlısı!"

"Günaydın,sevgilim."

Tezgahta birşeyler yaparken gidip Kıvanç'ın arkasından sarıldım. Bunun üzerine,mutlu olduğunu belirtmek için bir kahkaha patlattı,ve yaptığı şeyi bıraktı,arkasına döndü ve bana sarıldı.

"Hay kardeş!Ben anlamıyorum ki! Her yerde vıcık vıcık dolaşan sevgilileri görmek zorunda mıyım lan?!"dedi Toprak.

"Çok konuşmada işini yap,öğleden sonra festival var."dedi Akın.

"Oğlum yaa bir de kızların hazırlanmalarını bekleyeceğiz!"

"Diğer 3'ü nerde?"dedim.

"Batu,Ateş ve Selim mi?"dedi Toprak.

"Yok kanka kızları soruyorum, o yüzden 6 kişiye, 'diğer 3'ü' dedim!
Salak mısın?"

"E onlarda kız..."dedi Savaş kahkaha atarak,Toprak'la kendi çaplarında uydurdukları tokalaşmayı yaptılar.

Kıvanç kafasını olumsuz anlamda salladı"Bunlar hiç bir zamam büyüyemeyecek."bir yandan da tavadaki krepi çeviriyordu.

"Yine kim bizim gıybetimizi yapıyor!"diye resmen merdivenleri yıka yıka aşağıya indi Ateş,arkasından da Batu.

"Alis kanka sana hiç yakıştıramadım! Bu öküzlerle,kız halinle,bizsiz gıybet? Ah!Küçük kalbim bu günleri de mi görecekti?"

"Oy,oy,oy! Sizsiz gıybet mi olurmuş,hiç?!"

Batuhan ve Ateş'in yanaklarını sıkmaya başladım.Ama gözüme,her zaman ki gibi kıskançlıktan,kızgınlıkla bakan Kıvanç takıldı.

Ateş ve Batuhan'ın yanından ayrıldım.Zaten diğerler de sofrayı hazırlayıp salona geçmişlerdi.E doğal olarak Kıvanç ve ben mutfakta baş başaydık.

Tezgaha yaslanmış bir şekilde bana bakarken,onun bu hallerine gülüp yanına gittim.

"Sanırım bu kıskançlığımızı biraz azaltmamız gerekiyor Kıvanç Bey."

"Hmmm...
Azaltmayı düşünmüyorum.Bence sizin küçük hanım,benim dışımda ki erkeklerle,bu kadar yakın olmayı bırakmanız gerekiyor."

Tam ağzımı açıp cevap verecektim ki birden yukarıdan büyük bir çığlık koptu.Merdivenin başına gelerek,aşağıdan yukarıya,bağırdım.

"Noluyor be?!"

Sonra aynı anda,odalarından bütün kızlar çıktı.Lal yine bir şeye kızmış olacak ki bağırıyordu.

"Mal!
"Öyle inilir mi?!"

"Daha çok erken ama ya!"diye söylenmeye başladı Dafne.

"Abartmayın,zaten festivale gideceğiz daha. O yüzden,aşağıya hızlı bir şekilde inip,zıkkımlanın da hazırlanıp gidelim!"

"Bak ilk defa doğru bir şey dedin!"dedi Savaş.

"Sen sus be!"

Savaş öyle diyince,Kıvanç gidip Savaş'ın ensesine bir tane yapıştırdı.

"Ne dedim lan ben size!"dedi Kıvanç,bende o sırada gizli gizli sırıtıyordum.

"Pardon abi..."diyip işine devam etti Savaş.

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin