BÖLÜM-18-"Sadece Şaka..."

33 8 0
                                    


Kıvanç...

"Hadi kalkın artık daha eşyaları toparlayacağız!"diye bağıran Ayla'nın sesiyle uyandık.

Uyanmak için gözlerini ovuşturuyordu. Bende onu izliyordum.

"Ya! Niye bakıyorsun öyle,şu an çok çirkinim!"

Sırıtarak biraz ona doğru eğildim.Biraz uğraşmaktan zarar gelmezdi herhalde. "Sen hep çirkinsin sevgilim."

Hızlıca bana döndü ve gözlerini büyüttü.

"Ne?!"

Arkasında ki yastıkla kafama vurmaya başladı.

"Ah! Ayağım acıdı..."

"Ayağın mı? Senin ayağın,kafan da mı?"dedi.

"Ufff!!! Neyse seninle uğraşamayacağım konuşma benimle"

Odadan ayaklarını yere vurarak çıkarken,bense arkasından gülüyordum.

Sinirlenince çok tatlı oluyordu,o yüzden onu sinirlendirmeye bayılıyordum. Evet biraz,yada fazla trip atabiliyordu ve evet aşırı derecede de keçi inatı olabilirdi ama,elinde sonunda gönlünü alabiliyordum.

"Üstünü değiştirmeyecek misin?"diye bağırdım,Alis'te aşağıdan yukarıya doğru bağırdı,HER ZAMANKİ GİBİ.

"Sanane!"

Ben,bu kızı,her haliyle,seviyorum.

Hemde fazlasıyla.

Lal...

Kahvaltıya oturduğumuz da Alis'in suratı asıktı.Ne olduğunu sormak istemedim çünkü birşeyin çok üstüne gittiğimiz de büyük tepkiler verebiliyordu,böyle tepkiler vermesi her ne kadar başkaları için tuhaf olsa da,benim için çok doğaldı.

Ben olsam,benim de üstüme bu kadar çok gelseler,bende büyük tepkiler verirdim açıkçası.

"Ne oldu yine benim kuşuma?"dedi Ayla.

"Kıvanç kankanıza sorun!"

Sonra Kıvanç,Alis'in elini tuttu."Hadi ama güzelim,sadece şakaydı! Neden bu kadar abartıyorsun ki?!"

Alis birden elini,hızla çekti.

"Aha başlıyoruz..."diye fısıldadım,Akın'ın kulağına.

Olumsuz anlamda başını salladı."Durduramayacağız..."

Birden Alis bağırmaya başladı."Ben...Ben mi abartıyorum?!"

Sonra sırasıyla hepimizi gösterdi.

"Bak onlara! Hiç biri sevgilisine çirkin diyor mu?!?!"

Her zaman ki gibi ayaklarını yere vura vura,merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.

Arkasından tam Dafne gidiyordu ki onu durdum.

"Boş ver tek bırak yine kendi çapında dellenmiş belli ki."

Dönüp yerine tekrar oturdu."Peki..."

"Oğlum sen sıçmışsın..."dedi Savaş gülerek.

"Yok ya birşey olmaz"

Toprak gülerek biraz öne eğilip,fısıltıyla konuşmaya başladı.

"Sen öyle san, orta okulda çikolatasını biri çalmıştı. Ağlamaya başladı sonra,bende dalga geçtim. 'Alt tarafı bir çikolata'diye. Sonra daha çok ağlayıp 'o çikolata,nasıl benimle dalga geçersin?!'diye bana bağırıp,4 gün konuşmadı. En son elimde 1 sepet dolusu çikolatayla evine gittiğimde affetti."

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin