Lal...
"Tayfa Kalk!"diyen Alev'in sesiyle uyandım.
Aniden fırlayıp kapıyı açınca söylene söylene aşağıya inen Toprak ve Ateş'i gördüm.
"Sabah gözlerimi açtığımda yapmak istediğim tek şey, yeniden kapatmak oluyor."dedi Ateş.
Onun arkasından da saçma haraketler yaparak söylenen Toprak vardı.
"Kardeş bu ne ya! Sabah sabah tayfa kalk sesiyle uyanmak zorunda mıyım ben? Sabah erken kalkman gerekmediği zaman,saçma sapan bir şekilde,yine erken kalkman gerekir ya. İşte abi hayat bu kadar boktan!"
Sadece gülmekle yetindim. O sırada birinin kollarını belime sarmasıyla irkildim.
"Günaydın,güzelim."
Uykulu çıkan sesi,hafif şişmiş suratı ve dağınık saçlarıyla çok tatlı duruyordu.
"Günaydın,sevgilim."dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"Hadi aşağıya inelim.Alev bile sabah kalktıysa,demek ki birşeyler var."dedi Akın ve elimden tutup aşağıya inmeye başladı.
Alis...
Tuvalette tartının üstündeyken duyabildiklerim sadece benim nerede olduğum merak eden,konuşmalardı.Ben ise ağlıyordum.
"Sevgilim orada mısın?"deri Kıvanç.
"E-Evet..."
"Neden ağlıyorsun? Kapıyı açar mısın Alis?"
Ses çıkarmadım. Birden kopan gümbürtüyle kafamı kırılmış kapıya doğru çevirdim,ve içerde ellerini dizlerine koymuş,nefesini düzene sokmaya çalışan bir Kıvanç, koşa koşa gelen Savaş ve Akın,ne olduğunu anlamamış bir adet Ayla,şaşırmış Lal,Alev ve Sera, ellerindeki yiyeceklerle arkadan gelen Selim,Ateş ve Toprak'ı görmem bir olmuştu.
"Sen kafayı mı yedin kızım!"diye bağırmıştı Akın.
"Yine kilo almışım!"
Kıvanç yanıma geldi ve bana sarıldı.
"Hayatım da bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum.
Hem sen neden ağlıyorsun?""Dedim ya kilo almışım!"
"Al işte ya!"dedi Savaş.
"Sen gerçekten malsın."dedi Toprak.
"Sende."dedim.
Ateş ve Toprak birbirlerine bakıp,anlamamışlarcasına omuz silktiler ve içeriye gidip film izlemeye başladılar.
"Kahvaltı yaptık biz,sende yapıcak mısın?"dedi Sera.
"Biz seni uyuyor sanmıştık."dedi Dafne.
Ben bu kızı niye şimdi gördüm? Herneyse,ben kilo almışım diyorum bunlar kahvaltı diyor!!!
"Kızım ne kahvaltısı?! Kafayı yiyeceğim şimdi!"diyip tuvaletten çıktım ve salona gidip film izlemeye başladım,sonra diğerleri de geldi ve oturdu.
"Sabah,sabah niye bizi uyandırıyosun canım arkadaşım?"dedi Toprak.
"Ha? Heee,şey...
Festival erkene alınmış 3 gün sonra"dedi Alev.Birden hepimiz şaşırmıştık.Ne yani,nasıl ya?!
"Bu muydu yani canım kız kardeşim?"dedi ve Alev'e yastık fırlattı,Ateş.
"Evet buydu!"dedi gülümseyerek.
Tabii her zaman ki ben konumuzla alakasız olan bir cümle atmıştım ortaya.
"Allah'ım. Tartının üstünde bile göbeğini içine çeken kadının inancından ver bana!"
"Yeter ama!"dedi Savaş ve Akın,birde üstüme yastıkları fırlattıklarında tam olmuştu.
"Lan! Sevgilimle niye uğraşıyorsunuz siz? Gerizekalılar susun ve uslu uslu oturun. Yoksa olacaklardan sorumlu değilim!"dedi Kıvanç.
Bütün erkekler tırsmıştı.Allahım mükemmel arkadaşlara ve harika bir sevgiliye sahibim.En ufak bir atışmada bile,kızıp beni koruyordu.
"Tamam,Kıvanç abi..."dedi Toprak
"Özür dileriz abi..."dedi Ateş.
"Saygılar yenge..."dedi Savaş bana bakarak.
Gerçekten çok komik gözüküyorlardı.
O sırada aşağıya Batuhan indi."Sabah sabah bu gürültü nedir arkadaşlar?!"diyip kafasını Sera' dizlerine koydu.
"Hiç işte yine bu salaklar!"dedi Lal gözlerini devirerek.
"He tamam"dedi Batuhan ve uyumaya devam etti.
"Bir daha yapmayacağız Kıvanç reis..."dedi Toprak.
"Oğlum nesiniz siz ya 2 dakika da tırstınız."
Kıvanç'la çaprazlama oturuyolardı. Benim yanımda oturan Kıvanç bu lafın üzerine,bakışlarını hemen Akın'a çevirdi.
Sanki 'Bir şey mi dedin lan sen?'bakışları atıyordu.
Bunu gören Akın'da hemen olduğu pozisyonunu düzeltti."Pardon abi."
O sırada kimse kahkahalarını tutamamıştı. Kıvanç ve Akın bile gülüyordu.Sabah kilo aldım diyerek ağlayan ben,ice-tea içiyordum ve on
ağzımdaki İce-Tea'i Toprak'ın suratına püskürttüm.Sıçtın sen Alis! Endişe ile Toprak'a bakarken,birden herkes gülmeyi kesti.Ciddi olmaya çalışan Toprak bile gülmeye başlayınca.Selim'in kucağında tuttuğu mısır kasesi yere düşmüştü.İşte tam şimdi,anladım ki,biz hepimiz,birbirimizi çok seviyor ve değer veriyorduk.
"Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!"dedi Savaş.
"Iykk"dedi Lal.
"Gerçekten,bu mükemmel espiriyi yapıp,ölmemize yardımcı olduğun için,seni kutluyorum!"dedi ve alkışlamaya başladı Dafne.
"Ben de..."dedi Selim ve Batuhan.
"Şu an tam bulunduğum yeri terk etmek istiyorum"dedi Akın.
"Abi bu çocuğun espirileri Toprak'ınkinden de kötü..."dedi Kıvanç yüzünü buruşturarak.
"Savaş'tan beklerdim..."dedi Sera.
"Kanka ne yaptın sen?!? Yaaa..."dedim.
"Ne lan o kadar mı kötü?"dedi Savaş.
"Üzgünüm ama espiri anlayışını değiştirmen lazım sevgilim."
"Sen de mi be gülüm"dedi Ayla'ya üzülerek bakarak.
"Lan o değilde şimdi, Kıvanç başkan övdü mü? Yoksa sövdü mü? Belli değil..."dedi Toprak ve düşünürmüş gibi yapmaya başladı.
"Sen bu konu üstünde biraz düşün kanka"dedim.
Düzenlenmiştir💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Roman pour AdolescentsÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...