BÖLÜM -3-"Siyah PORSCHE!"

83 13 0
                                    

Lal...

Sabah uykumu bölen Nicky'nin üstümde tepinmeseydi.Ah mükemmel köpek ölmek mi istiyorsun sen?!Nicky'i kucağımdan indirdikten sonra üstümü giyinmek için giyinme odasına gidiyordum ki,telefonum çaldı.

"Alo?"

"Alo,günaydın canım!"

Telefonla konuşurken bir yandan da giyeceğim kıyafetleri seçmeye çalışıyordum.

"Sana da günaydın da,bu ses ne?
Yine neye sinirlendin?"

"Ah yok canım bir şeye sinirlenmedim ya! Yaklaşık 1 saattir gelip,Sera'yla birlikte bizi almanızı bekliyoruz!"

"Ah! Ben unutmuşum! Salak Alis'de uyanmadı herhalde normalde uyandırması gerekiyordu,herneyse 20 dakikaya ordayız."

"Hızlı olun biraz!"

"Tamam,öptüm,bay bay!"

Telefonu yatağa fırlatıp seçtiğim kıyafetleri giydikten sonra,Alis'i uyandırmak için yukarı çıkıcaktım ki merdivenlerden indiğini gördüm.

Üstündeki kıyafetler baştan aşağı,her zamanki gibi siyahtı.Siyah yarım T-shirt,yüksek bel siyah pantolon ve siyah ayakkabılar.Emin olun ki bu kıza,bu siyah aşkı nereden geliyor bilmiyorum ama şükrediyorum ki birkaç kez renkli giyiniyor.

"Bak siyah giyinmeni anlarım ama,siyah bavul?siyah telefon?neden herşeyin siyah!?"dedim.

Kafama vurarak bavulun birini bana verdi "Çok konuşma da taşı şunları! Daha seninkileri indireceğiz."dedi ve önden yürümeye başladı.

Allahım sen bana sabır ver ya!

Bavulların hepsini kapının önüne çıkardıktan sonra babamın şöförü olan Eyüp Bey yanımıza geldi ve bir araba anahtarı verdi.

"Babanız Yılmaz Bey,size bu arabayı getirmemi söyledi."dedi ve arkasındaki Siyah PORSCHE gösterdi.

"dedi ve arkasındaki Siyah PORSCHE gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi de zaten bizim arabamız var.

"Kanka bu ne?"dedi Alis arabayla aşk yaşarken.

"Babamın tuhaflıkları işte."dedim.

Eyüp Bey "Bavullarınızı yerleştireyim efendim."diyerek yanımdaki bavulları aldı ve arabaya yerleştirdi.

"Teşekkürler..."dedim gülerek.

Ben sürücü koltuğuna Alis'de yanımdaki koltuğa geçtikten sonra arabayı çalıştırdığım anda Alis'in bir not okuduğunu gördüm.

"Kızlar bu mükemmel araba benden size bir hediye! O yüzden ona çok iyi bakın ve dikkatli olun. Hız yapmak yok!                  -Sevgiler:Yılmaz Reis'iniz :)"

"Kanka ilerde neredeyse hepimiz,farklı Holding'lerin başına geçeceğiz."dedi Alis.

"Biliyorum ama ne alaka?Daha yıllar var takma bunları."dedim ve Dafne'yi almak üzere yola koyulduk.

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin