Herkes farklı birşeylerle ilgilenirken,Toprak gitar çalmaya,Kıvanç'ta şarkı söylemeye başladı.
Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir ne de ben sensiz kalmayı,
Neden bir dert biter diğeri gelir ateştir bu iyi bilir yakmayı,
Kuşları anladım da senin kanatların yok nasıl uçtun da gittin,
Kırık cam misali hatalarım acıtır seni böyle mi kaybettim,
Bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun susmuşum,
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum,
Bul beni kaybolmuşum gecem günüme karışmış bir hoşum,
Sanma ki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde bomboşum...
Şarkı bittiğinde herkes alkışlamaya başladı.Toprak elindeki gitarı bıraktı ve arkasına geri yaslandı.
"Ayla birşey soracağım."dedi Toprak ağzını yayaya yayaya konuşarak.
"Noldu yine Toprak'çım?"
"Buse geri dönseydi ve Savaş'la konuşsaydı ne yapardın?""Mal mal konuşup,insanı sinir etme Toprak!"dedi Lal.
Selim ve Dafne bana kaş göz hareketleriyle birşeyler anlatmaya çalışıyorlardı ama ben süper zekamla hiç bir bok anlayamıyordum.
'Ay şimdi de kesin bu kaş göz hareketleriyle birşeyler anlatma moda olur'
'Yine mi sen ya!'
"Dafne gel Toprak'ı odasına çıkaralım."dedi Selim tedirgin bir şekilde gülerek.
"Ta-Tamam."dedi Dafne oturduğu yerden sendeleyerek kalkarken.
"Alis bize yardım eder misin?"
"Ederim Selim."
Toprak'ı odasından çıkardıktan sonra Selim ve Dafne hemen beni yandaki odaya soktular.
"Noldu Selim ne bu telaş?"
"Alis sıçtık kanka biz!"dedi Dafne.
"Of uzatmayın da söyleyin!"
"Allah kahretmesin ki Buse geri dönmüş!"'Has s*ktir!Harbiden sıçtık"
İç ses seninle ilk defa aynı düşüncedeyim.
"Emin misiniz?"dedim yüzüme gelen saçlarımı geriye doğru atarken.
"Eminiz!Oğlum kız bizi aradı,'Gelin beni hava alanından alın,alacak kimse yok' dedi. Biz önce dalga geçiyor falan sandık,sonra dayanamayıp hava alanına gittik.Bir baktım harbiden gelmiş lan!"
"Abi siz o yüzden mi yoktunuz?!"
Dafne beni yavaşça başıyla onayladı.
"Bakın sakın Ayla'ya söylemiyorsunuz,bir çaresine bakacağız.Şimdi 3'ümüz de aşağıya iniyor ve kimseye birşey belli etmiyoruz."
Konuştuktan sonra tekrar diğerlerinin yanına indik.Fazla birşey sormamışlardı da zaten.Ateşi söndürüp içeriye girdik.Selim erkeklerle konuşmak için terasa çıkarken,Dafne ve bende kızlarla konuşmak için benim odama geçtik.
Elimle yatağımın karşısındaki siyah koltuğu göstererek oturmalarını işaret ettim.
"Şimdi kızlar,sizinle konuşmamız gereken bir konu var."dedim yatağıma oturup.
Herkes hiç birşey bilmediği için boş boş,bana bakıyordu.Olayı yaşayan Dafne ve Selim ama yine sonradan öğrenerek,kendimi boka atıp konuşan ben!
"Biri bana ortamın neden bu kadar fazla gerildiğini açıklayabilir mi lütfen?"dedi Alev.
Gözlerimi kapatıp birkaç dakika bekledim Lal ve Sera zaten ses çıkarmadan,ağzımdan çıkan ilk kelimeyi bekliyorlardı.
"Birşey söylesene!"
"İlk önce sakin ol! Bak be-"
"Neyine sakin olayım he? Sanki gerilim filmi izliyoruz,söyle artık şu lanet şeyi!"dedi ayağıya kalkıp bağırarak.
"Buse geri dönmüş!"dedim bağırarak.
Kızlar anında ağızları açık bir şekile bürünürlerken,ben bundan sonra neler olacağını düşünüyordum.
Kimlerle neler olacak,en saçma ama aynı zamanda da en önemli soru...
Biz bir ara da kalabilecek miyiz?"Dönmesi gayet normal,ailesinin yanına Ankara'ya dönmüş işte..."dedi rahatlıkla.
"Bende birşey şöyleceksin sandım.""Ayla kız Ankara'ya dönmüş dönmesine de,hem bizimle aynı okula gidiyor..."
"Hem de?"diye sordu Lal tek kaşını kaldırarak.
'Bu tek kaş kaldırma olayı do moda oldu."
'Şu an hiç zamanı değil iç ses!'
"Bodrum'da ve Karşı Tayfa'dakilerle birlikte kalıyor."dedim kalktığım yatağa tekrar oturken
"O kız onca yaptığı şeyden sonra hem yüzsüzlük yapıyo bizimle aynı okula geliyo, hemde şu an Bodrum'da öylemi?!?!"
"Evet..."dedi Dafne geriye doğru yaslanırken
"Yine büyük boka düştük arkadaşlar tebrikler!"dedi Sera sinirli bir şekilde."Ben bundan sonra karşılaşacağımız saçma olayları merak ediyorum!"
Düzenlenmiştir💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Teen FictionÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...