Dafne...
Hiç aşık olmamanız gereken bir kişiye, aşık oldunuz mu?
Ben oldum işte,
Hemde hiç olmaman gerek bir kişiye,Berke Öner.Ve bunu bilen 12 kişi arasından, 1 kişi o da en yakınım Selim Aköz,en mantıklımız.
Peki diğerlerine karşı hissettiğim vicdan azabı ve hüzün?
Selim'le terasta oturmuş konuşuyorduk.
"Eeee peki ne yapmayı düşünüyorsun"dedi Selim.
"Bilmiyorum"dedim.
"Bak Dafne,Seni anlayabiliyorum ama..."
"Ama ne?"dedim.
"Biliyorsun işte... Berke'ye karşı hissettiğini şeyleri,söylemeliydin diğerlerine."
Sustum.
"Neden söylemedin yada söylemiyorsun?"
"Çünkü,çünkü korkuyorum. Alis,İlkay'ın Lal ve Emre'nin yaşadıklarından sonra, birde benim Berke'ye karşı olan duygularımı öğrendiklerinde nasıl tepki vereceklerini bilmiyorum."
"Onlara anlatmalısın,en yakın zamanda"dedi.
"Anlatacağım."
Ben sustuktan sonra başka biri konuşmaya başladı.
"Ne?" dedi Lal.
"Ne zaman söylemeyi düşünüyordun?!"diye bağırmaya başlamıştı Alis ve ardından da Ayla.
"Sen nasıl birşey yaptığının farkında mısın?"
"Ben,ben size söylicek-" cümlemi tamamlayamadan araya Sera girdi.
"Kızım lan Karşı Tayfa'da ki Berke'den bahsetmiyorsun değil mi?"dedi Sera.
Birşey demedim yine ve yine sustum. Herkes ayaktaydı ve aramızdaki tek ses Bodrum akşamında ki,ılık ılık esen rüzgarın hafif sesiydi.
"Ondan bahsediyorsun..."dedi Akın.
"Sen mal mısın?" Dedi Toprak.
Ağzımı açmadım,yine. Fakat gerçekten üstüme çok geliyorlardı. Ben de ağzıma ne geldiyse farkında olmadan söylemiştim.
"Yeter anlıyor musunuz? Yeter!"dedim.
"Sen yaptığının farkında değilsin Dafne!
Yaşanılan olaylara bizzat kendin şahit oldun ve şu yaptığına bir bak!"diye bağırdı Kıvanç."Bizden de sakladığına inanamıyorum..."dedi Lal.
"Neden anlatmadın?"diye sordu Akın.
Hala bağırmaya devam ediyordum.
"Korktum! Sizin yaşıyacaklarınızı yaşamaktan korktum vericeğiniz tepkilerden korktum!"dedim.
"Bunlar aynı şey değil!
Sen bizim yakın arkadaşımızsın anlayış gösteriridik!!!"diye bağırdı Kıvanç."Aynı şey!"
"Onların yaşadıkları daha farklı..."dedi Batuhan.
"İnan anlatsaydın anlayış gösterirdik."dedi Ateş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Teen FictionÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...