BÖLÜM-32- "Ortak..."

7 0 0
                                    


Alis...

"Ooo...Ateş bey hoşgeldiniz!"

Kapıdan içeriye giren Ateş'le birlikte, ayağa kalkıp yanına gittim ve sarıldım.

"Hoşbulduk güzellik."

"Şöyle otur."

Ateş'i masamın önündeki tekli koltuğa oturtturduktan sonra, bende kendi sandalyeme oturdum.

"Bir şey içer misin?"

"Sade kahve?"

"Siz Türk Kahvesi içer miydiniz beyfendi? Bakıyorum da tam iş adamı olmuşuz..."dedim gülerek.

"Ne alakası var Alis? Sadece uyumam gereken zamanlarda, beni ayakta tutan tek şey türk kahvesi oluyor."

Gülümsedikten sonra yanımda duran siyah telefonu aldım ve numarayı tuşlayıp kulağıma götürdüm.

"Elif odama 2 sade kahve istiyorum."

"Tabii efendim."

Telefonu masadaki yerine geri koyduktan sonra, Ateş'e döndüm.

"Eee, işleriniz nasıl Ateş bey?"

"Nasıl olsun, bildiğin gibi işte..."

"Ay tam yaşlı amcalar gibi konuştun."

"Ne yapalım kızım, hayat beni 2 günde yaşlandırdı yemin ederim!"

"Komik değildi."dedim gözlerimi devirip.

Bana mal gibi bakıp sinir bir şekilde beni taklit etti.
İçeriye giren Elif'le birlikte düzelen Ateş sırıtmaya başladı.

"Buyurun efendim"

"Teşekkürler Elif çıkabilirsin."

Ateş kahvesini içerken konuya girmesini bekliyordum ama bir türlü girmiyordu.

"Evet,Ateş'çim seni dinliyorum..."

Bakışlarını kahvesinden çekip bana yönlendirdi.

"Kıvanç ile ortak olduğunuzu biliyor muydun?"

Dediği şeyler birlikte dilim tutulmuştu.Nasıl olurda onunla ortak oluruz?!

"Ateş cidden bu konu hakkında şaka yapman bile hoş değil hem artık biz-"

"Alis ben ciddiyim!"

Dediği şeyle durdum.

"Böyle bir şeyi nereden öğrendin?"

"2 gün önce James aradı. Nedenini bilmediğim bir şekilde ONUK şirket hakkında bilgi verdi. Kıvanç'la ortak olduğunuzu söylerken de sesi biraz tuhaftı zaten."

"Böyle bir şeyi neden sana söylesin?"

"Üzgünüm küçük hanıma ama benimde bir fikrim yok!"

Ellerimi saçlarımın arasına geçirirken,dirseklerimden destek almaya çalışıyordum.

Böyle bir şey nasıl olurdu? Ne kadar zamandır böyle bir ortaklık vardı? Ve James, bunu...bunu neden Ateş'e söylemişti?

"Benim gitmem lazım. Sonra tekrar görüşürüz."diyip yanıma geldi ve bana sarıldı.

Odadan çıkmak için kapıyı açtığı sırada arkasını döndü ve bana baktı.

"Sevgilimin emri üzerine bu akşam, iş çıkışında herkes kafededir. Gelmezseniz olacakları bilmek istemezsiniz Alis hanım. Tekrardan hoşçakalın."diyerek kocaman gülümsedi ve odadan çıktı.

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin