Alis...
2 yıl sonra 09.12.2014
İlkay ve Emre'yle konuştuktan sonra,hayatımızda iyi-kötü bir çok şey olmuştu.
Olanların bir nedeni yoktu,yada biz öyle sanıyorduk.O günden sonra Akın hem Lal'le ayrılmış,hem benimle ona bu durumu söylemediğim için küsmüş ve bunlarda yetmezmiş gibi Üniversite için yurtdışına gitmişti,bir daha da haber alamamıştık zaten...
Selim,Akın ve... ve Kıvanç bizden 1 yaş büyüklerdi. Aramızdan gidenlerden biri de; Kıvanç'tı.
Kıvanç...
Ankara'ya gittikten sonra sadece 3 ay haberleşebilmiştik,3 ay. Daha sonra ona ulaşmaya çalıştığımda,numaranın kullanılmadığını öğrenmiştim. Holding'i aradığımda beni sürekli geçiştirmişlerdi.
Bunca şeyin üzerine bende herşeyin bittiğini anlamış ve umudumu kesmiştim.Nedenini bilmediğim bir şekilde.
Bunun üzerine büyük bir çöküş yaşamıştık.
Fakat; Emre,İlkay,Bora,Berke,Pamira ve Melisa ile aramız iyiydi,ama diğerleri ile pekte iyi olduğumuz söylenemezdi.
4 yıl sonra 21.12.2018 (Üniversite Son)...
"Toprak dikkat et! düş-"diyemeden Toprak,yeri boylamıştı bile. Onun bu haline biz,hepimiz kahkaha atarken,Toprak takıldığı taşa sayıyordu.
Biz mi? Biz... Eskisi gibiydik ama değişiklerle, hiç kimse aşk yönünden birbirini sevmiyordu. Dostuz ama içimizde hala sevgili olanlar var tabii.
Farklı yönlerden bakarsak; Ben,Lal ve İlkay aynı bölümde, Savaş,Batuhan,Sera ve Ayla aynı bölümde, Alev,Ateş ve Emre aynı bölümde, Dafne,Berke ve Melisa aynı bölümde, Pamira,Bora ve Toprak aynı bölümde okuyordu.
Evet hepimizin aynı üniversitede olması ve bir çoğumuzun aynı bölümlerde okuması torpil olabilir ama yapacak bir şey yok.
Aslında şöyle; Bir arazide farklı,farklı binalar var, kampüs misali. Okuduğumuz şeylere göre,binalar var.
Batuhan kahkaha atmaya başlamıştı."Oğlum düz yolda bile yürüyemiyorsun! Nasıl bir gerizekalısın
sen?"Toprak'ta bağırarak ayağa kalktı."Gerizekalı mı? Görürsün lan şimdi sen gerizekalıyı!"
Tabii Batuhan'da,Toprağın onu kovalayacağını anlayınca,ayaklarını poposuna vura vura koşmaya başladı.
"Hala büyüyemediler..."dedi Lal umutsuzca kafasını sallayarak.
Bende yavaşça(!)ona destek verdiğimi göstermek amaçlı sırtına vurdum.
"Oha hayvan!"
"Kızın omuriliğini kırsaydın!"dedi İlkay.
"Omurilik kırılıyor mu ki?"dedim.
"Oğlum üniversite sondayız hala 'omurilik kırılıyor mu ki?'diye soruyor!"dedi Sera.
"Her neyse ben şu 2 veleti bulmaya gidiyorum""Harbi birşey diyeceğim..."dedi Dafne.
"Söyle güzelim..."dedi Berke.Evet, Berke ve Dafne biz diğerleriyle barıştıktan sonra çıkmaya başlamışlardı. Hatta Berke baya fazla parayla bizim üniversiteye gelmişti. Aşk ne büyük bir şey be!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Novela JuvenilÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...