BÖLÜM-26- "Medyum..."

21 8 0
                                    

Alis...

"Janset nerdesin?"dedim,telefonda konuştuğum,mükemmel ötesi kuzenime.

"Of kuzen ya bizim ev bildiğin bok götürüyo. 2-3 temizlikçi çağırdım,kapıdan bi baktılar içeri girmeden kaçtılar,gerizekalılar!"

Birden arabanın içinde kahkaha atmaya başladım.Neden gülünmeyecek şeylere bile güldüğümü inanın bende bilmiyorum.İstemsizce oluyor,herneyse.

"Tamam neyse artık,biz yolda bir yerden temizlik malzemesi alıp geliriz,yine bize kaldı."

"Amerika'da,yolda nerede bulacaksınız bilmiyorum ama oğkey."

Telefonu kapattıktan sonra gülümseyerek cebime koydum.

"Kimdi o?"dedi Kıvanç kaşlarını çatarak

Şimdi seninle uğraşma vakti geldi Kıvanç bey.

'Niye durduk yere uğraşıyorsun ki çocukla! Sonra da ağlıyorsun bir bok olunca!'

'Peki sen neden bana sürekli akıl veriyorsun?'

'Çünkü;İç sesinim salak!'

"Ne yapacaksın?"

Daha çok kaşlarını çattı.

"Söyleyecek misin?"

"Eski sevgilim..."dedim ve daha sonra kafamı cama çevirdim.

Kıvanç gülmeye başlayınca,olayı anlayamadığım için diğerlerine "Neden gülüyor?"dermişçesine baktım.

Tabii ki en zeki kankam beni anlamış olacak ki,kaşlarını yukarı kaldırdı,ama sorun şu ki benim ne kadar zekası geri olduğumdan haberi yoktu ya da vardı,off her neyse...

Kıvanç benim karşımda gülmeye devam ederken,yanımda oturan Toprak kulağıma doğru eğildi ve birşeyler fısıldamaya başladı.

"Kanka kendini çok pis ele verdin..."

Kafasını olumsuz anlamda sallayıp tekrar arkasına yaslandı.

Ben hala olanları anlayamamışken,Kıvanç'ın aşırı açık açıklamasıyla olayı kavrayabilmiştim.

"Sevgilim,aslında eski sevgilisiyle temizlik malzemesi alıp geleceğini konuşanı,ilk kez görüyorum.

Karnını tutarak gülmeye devam etti.Sonra Alev birden ortaya atıldı.

"Alis genelde öyledir,sen hala benim kankamın eski sevgilisiyle ne konuşacağını öğrenemedin mi Kıvanç? Hobisi bu eski sevgilileriyle temizlik malzemesi konuşur. Bak kankamsın ama BEST kankamı da ezdirmem! Ona göre!"dedi ve makyaj aynasını çıkarıp rimelini tazelemeye başladı.

Bense içimden kendime,yaratıcı küfürlerimden birkaçını saydırıyordum.Klasik ben işte.

"Ben bu kızla ikiz olduğuma inanmıyorum!"

Bende konu değiştirmek için direkt başka konulara bodoslama daldım "Neden benim biricik kankam?"

"Ya allah aşkına benim kadar zeki bir insan, bu kadar aptal bir insanla aynı kanı,aynı DNA'yı taşıyor olabilir mi? Hadi onu da geçtim lan biz nasıl aynı anadan çıktık?"dedi Ateş.

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin