BÖLÜM-25-"İş Adamı?!..."

25 9 0
                                    

Lal...

"Akın şunu tutar mısın?"diyip elimdeki çantayı Akın'a verdim.

Araba'yla uçağa gelmiştik.Biraz uzun sürdü,ama olsun ya nolcak.

"Aşkım yan yana oturcaz değil mi?"diye bana bakan Akın'a döndüm ve gülümsedim.

"İstersen Ayla'yla da otura bilirim..."

"Hayır!Hayır! Benim yanıma oturucaksın!"

"Mood:Age 3"dedi Alis,o sırada Akın,Alis'e kötü bir bakış attı.

Olayı daha fazla uzatmak istemediğimden gidip Akın'ın yanına oturdum.Çünkü;Bunlar bir kere laf dalaşına girince,bir daha duramıyorlardı.

Alis...

Ben cam kenarına geçmiş otururken,Kıvanç yanıma geldi ve oturdu.

"Bir an öldün sandım sevgilim..."

"Aslında hala ölüyüm ama senin için ufak bir izin aldım."

Ellerimle alkış tutarak konuşmaya başladım,
"Aşkım valla yemin ederim,şu 4-5 yıl içinde espiri kabiliyetini baya geliştirmişsin.Bravo!"

Kıvanç tam söze başlıyacaktı ki,canım pilot her pilotun yaptığı gibi,mükemmel pilot konuşmasını yaptı.

Türkçemi seviyorum!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Uzun bir yolculuktan sonra,Amerika'ya varmıştık.
Uçağın merdivenlerinden inerken sağımda koluna girdiğim mükemmel ötesi sevgilim telefonda bir şeylerle uğraşıyordu.Telefonu elinden çekip,baktığı şeye ben de baktım.Instagram! İyi de Kıvanç böyle şeylerle uğraşmazdı ki!

"Bir dakika...Senin Instagram'ın mı var?"

O sırada da bavulları alıcağımız yerde,bavulların gelmesini bekliyorduk.Kıvanç kaşlarını çattı ve elimdeki telefonu aldı.

"1.küçük hanım evet telefonumu alabilirsin ama böyle ekşınlara hiç gerek yok. 2.evet 1 sene oldu."

"Ama...ama sen sosyal medya sevmezsin ki!"

"Hatırlatırım ben bir iş adamıyım."dedi ve alnımdan öptü.

"İyi peki"

"Hatta gel seninle fotoğraf çekilip atalım."

"Ya! Sen iş adamısın!"

"Alis uzatma da gel hadi."

"İyi tamam ya..."

Kıvanc_Akbulut

Kıvanc_Akbulut

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"👑👀"

Yorumlara kapatıldı ❌💬     1.000.000 beğenme ❤️

Valizeleri aldıktan sonra,bizi kapının önünde bekleyen arabaya doğru ilerlemeye başladık.Birden Ateş bağırmaya başladı.

"Durun!"

Akın kaşlarını çattı."Noluyor lan yine?!"

"Bir şeyi unuttum!"

"Aha hayırlı uğurlu olsun!"dedi Toprak.

"Bende diyordum bişi eksik,meğersem Ateş'in sorunlarından biriymiş..."dedi ve kollarını çapraz yapıp,gözlerini devirdi Lal.

"Neyi unuttun?"dedi Melisa kaşlarını çatarak.

"Lan sevgilimi unuttum ya ben!

"Valla salak bu çocuk!"

Batuhan,kolunu kendi koluna kenetleyen sevgilisi Sera'yla birlikte,çıkışa doğru yürümeye başladılar.

Ayla ve Savaş'ta kafalarını olumsuz anlamda sallayıp,Batuhan ve Sera'nın arkasından gitmeye başladılar.Sonra Alev,Lal,Savaş,Selim ve Akın'da diğerlerinin peşlerinden gittiler.

"Ben bu çocuğa beyin almak istiyorum"dedi İlkay.

"Aynen!"dedi Emre ve Bora aynı anda.

"Sevgilini bulunca bize haber verirsin"dedi Toprak ve elini,Melisa'nın eline kenetleyip,Emre,İlkay,Bora ve Pamira'nın arkasından yürümeye başladılar.

Oha!Lan çüş! Melisa ve Toprak niye el ele tutuşuyorlar?!Herneyse bu konu üstünde sonra teorilerimi geliştiririm.Giden mükemmel arkadaşlarımızın arkasından ağzı açık bakan Ateş'e dönüp dürtmeye başladım.

"Şşsttt oğlum bi baksana ya!"

Kıvanç hala boş boş etrafa bakıyordu.Bir de iş adamı olacak.Ay resmen ergenlikten çıkamadı daha Kıvanç!

'Komik mi?'

'Ay sana mo söyledim be! Hem sanane?'

'Çok gerizekalısın.'

"He?"dedi Ateş.

"Kanka Janset önden gitti,ama sanırım sana haber vermeyi unuttu ya da seni aradı ama sen bizi duymadığın gibi onu da duymadın."

Kıvanç'ın koluna girdim.Bizimle birlikte Ateş'te yürümeye başladı,bir yandan da telefonuna bakıyordu.

"Janset beni kesecek!"

"Neden?"

Ateş telefonunu bana doğru tuttu,telefonu alıp ekranına baktım.45 cevapsız arama!

Hayırlı olsun!









Düzenlenmiştir💕

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin