Sondaki açıklamayı lütfen okuyun💕💕
İyi okumalar 😻😻😻~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ayla...
"Birşey diyeceğim,arada Türkiye'de olduğumuz da bile,buraya temizlikçi çağırmalısınız..."dedi Alev.
Alis kollarını çaprazlama önünde birleştirip,buda nasıl bir tanımsa artık,siz anladınız,konuşmaya başladı.
"Pardon da tatlım neden?"
Alnında ki hayali terleri silerek,büyük bir nefes verdi."E çok yoruldum"
Lal onun bu haline göz devirdi. "Valla sen çok yorulmuşsundur,2 bez verdin ya..."
"Ne diyosunuz siz yağğ?!"
"Aha başlıyoruz..."dedim ve Savaş'ın koluna girdim.
"Ya kardeş ben o iki bezi alıcam diye,güzel tırnağım dayanamadı kırıldı!"
Alis...
Alev'in 20 dakikalık tırnağının kırılma serüvenini dinledikten sonra,dayanamayıp bahçeye çıktım. Saat 23:55'ti. Sandalyelerden birine oturup elimdeki çikolatalı sütü içmeye başladım.
Öyle boş,boş etrafa bakarken,birden kızlar da yanıma gelip oturdular.Melisa'da kulaklıklarını takmış müzik dinliyordu.
"Melisağağağağ!!!"diye bağırdım birden.
Tabii her normal insanın tapacağı gibi birden herkes sıçradı.Pamira elini kalbinin üzerine koyup konuşmaya başladı.
"Kızım hortlak görmüş gibi ne bağırıyorsun be!"
"Ya valla beybisi Melisa'nın orijinal kulaklıklarını takmadığını gördükten sonra,hortlak görmüş kadar oldum!"
Kulaklık önemliydi tabii!
"Bu kız tamamen salak!"dedi Dafne.
"En katıksızından!"dedi Lal.
"Her neyse zaten 2 gündür uyuyamıyorum! Kafam da filler horon tepiyor,gergedanlar sevdiği kadın için kavga ediyorlar!"
"Valla hayret! Sen nasıl uyumadın?"dedi Alev.
"Tatlım biliyorum şu fani Dünya'da uykunun önüne geçebilecek,özellikle de benim uykumun önüne geçebilecek hiç bir güç, hiç bir kuvvet yoktur ama..."
"Ama?"dedi Lal.
"Of bilmiyorum yağ"
Uyku da önemlidir tabii.
"Desenize Alis uyumadan başımız büyük belada!"dedi Sera.
Sera'ya bakarak,yapmacık bir gülüş attım."Ne birşey mi dedin bebeğim..."
Ayla,yanında getirdiği poşetten,bir tane çikolatalı süt çıkardı ve içti."Şimdiden başladı..."
"Aynen..." Melisa'da bir süt alıp,içmeye başladı.
"Herneyse...Bu günde hem benim uykumu alamamama,hem Alev'in tırnağının kırılmasına, hem de koskoca evi temizlememize içiyoruz!"dedim ve elimdeki çikolatalı sütü havaya kaldırdım.
Ben böyle yapınca herkes elindeki çikolatalı sütleri,havada tokuşturdu. Ah! Yine mükemmel cümle kurma yeteneklerim!
Sabah (Alis)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Teen FictionÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...