Soru Kıvanç'a;Muhabir:"Alis Hanımdan neden ayrıldınız?"
Kıvanç: "Mükemmel yazarımızda saklı ilerki bölümler de öğrenebilirsiniz..."
Muhabir: "Ayça Vural'ı gerçekten seviyor musunuz?"
Ayça: "Tabii ki de seviyor..." diyip Kıvanç'ın koluna girer.
Alis: "Yalnız bende buradayım!"
~Sakin gençler...
Soru Alis'e:
Muhabir: "Kıvanç Bey'in evlenmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?"
Alis: "Allah bel-" Toprak eliyle Alis'in ağzını kapatır.
Toprak: "Kanka dikkatli ol yanımızdalar..."
Alis: "Aman be! Olsa ne olur? Olmasa ne olur?"
"Her neyse bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Başka soru?"Muhabir: "Ah,sorun olmazsa birkaç tane daha var..."
Alis: "Tabii buyrun..."
Muhabir: "Ailenizi kaç yılında kaybetmiştiniz?'
Alis: "Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum fakat,artık bir açıklama getirmem gerekiyor sanırım.Ailemi 2007'de kaybettim.Evet o zamanlara göre küçük bir kızın yaşayamayacağı bir çok şey yaşadım ama Yılmaz Amca,Su Abla ve Lal bana hep destek oldular."
Muhabir: "Anlattıklarınıza ve bilinenlere göre,şuan 17 yaşındaki bir kıza göre çok güçlü duruyorsunuz.Bu durum sizi,sizin yaşınızdaki insanların hayatlarına daha olgun bir şekilde bakmasını sağlıyor.Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?"
Alis: "Ah teşekkür ederim.Şöyle ki benim gibi onca şeye dimdik duran kızlar hala varsa eğer,bir çok kadın hala ayakta demektir."
Soru Lal'e;
Muhabir: "Akın Bey'in sizden ayrılıp yurtdışına gitmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?"Lal: "Bende birşey sormak istiyorum..."
"Bu kadar boş soruları nereden buluyorsunuz?"Muhabir sessiz kalır.
Lal: "Her neyse Akın herşeyi yanlış anlayıp gitti,dinleseydi anlatırdım. O dinlememeyi tercih etti."
Muhabir: "Sizce geri dönecek mi?"
Alis ve Ayla: "Nereden bile bilir?!"derler,aynı anda.
Lal: "Bunun cevabı bende değil...
Yazar ve Akın'a sormalısınız, ki Akın'da burada olmadığı için yazara sormalısınız. Öyle değil mi?"~Aman,aman herşey bana kalıyor zaten! Bilmiyorum gelebilir de,gelmeyebilir de...
Batuhan: "Gördüğünüz üzere hayatımız belirsizliklerden oluşuyor..."
"Sırada ki kişiye geçin lütfen."Soru İlkay'a:
Muhabir: "Alis Hanım'a karşı hala birşeyler hissediyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Fiksi RemajaÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...