BÖLÜM -4-"Benim Güzel Küçük Kadınım..."

73 13 1
                                    

Alis...

Bodruma'a vardığımız da çocuklar direk ateş yakmakla,uğraşmaya başladılar.Bende o sırada kızlarla fotoğraf çekilip Instagram'a attım.

Alis_Onuk

"Bodrum 💞👅"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bodrum 💞👅"

350 yorum 💬 1500 beğenme ❤️

@xcvdhx:bu kadar tatlı olmak zorunda mısınız?💞

@tuey:oww fizikler 👀🍑

@savaş_erdm: @tuey doğru düzgün konuşta ağzınla burnunun yerin değiştirmeyeyim 🖕🏽

Bize doğru kızgın kızgın gelen Savaş'a gülerek bakıyordum"Ya kızım niye böyle fotoğraflar atıyorsunuz siz?"

"Ne varmış be fotoğrafta!"dedim.

"Oğlum ne yok ki?! Ayla sevgilim biz seninle ne konuşmuştuk?"

"Savaş birşey olmaz,hafif bulanık."

"Ay yeter bu kadar Savaş! Ben koymalarını söyledim hatta fotoğrafı da ben çektim. Sa-na-ne!"diyerek bağırdı Alev.

"Hadi sen diğerlerinin yanına git,hadi!"dedi Lal.

Savaş olayları daha çok uzatıp inadına yanımızda kalmaya devam edince,Lal ve Alev sürüklüye,sürüklüye Savaş'ı diğerlerinin yanına götürmeye çalıştılar.

Sera ve Dafne'de yakılan ateşin başına geçip oturunca,Ayla ve ben tek kalmıştık.

"Ormana koşalım mı?"

"Olur..."dedim ayağıya kalkıp üstümü sirkelerken.

"Açıklık alana ilk varan kazanır o zaman!"dedi ellerini çırparak.
"Ya Ayla! Kaç yaşındayız biz! Ne yarışı ya!"diye bağırdım.
"Ben bilmem..."diyerek önden koşmaya başladı.
"Bekle!"

Alana,Ayla benden daha önce varmıştı ama bundan daha önemli bir sorunumuz vardı.Herşeyim olan adamın,her zerresi bana ait olan adamın,dudaklarının başka birinin dudaklarında olduğunu görmüştüm.

Kıvanç ve Karşı Tayfadan Pınar öpüşüyorlardı!

Ayla...

Alana Alis'ten önce varmıştım,Kıvanç orada ona sürpriz yapacağı için bir ağacın arkasına saklanıp,Alis'in Kıvanç'ı gördüğünde oluşan tepkisini diğerlerine göstermek için,telefonum çıkarıp video çekmeye başladım.

Fakat ter giden birşeyler vardı.Birden Pınar ortaya çıkıp,Kıvanç'ın dudaklarına yapıştı.İşte tam o sırada Alis gelmiş ve olanları çok yanlış anlamıştı.

Kıvanç kendini hemen geri çekti ama Alis gördüğü an hemen villa'ya geri döndü.Ben olayları tam anlamak için orda durup,başlattığım videoyu çekmeye devam ettim.

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin