25.03.2009
Alis...
"Aq bu sınavda bok gibi geçti."dedi Lal.
"Valla benim iyiydi"dedi Ayla.
"Mal Bora Hoca yani sayın baban olur kendisi,Matematik öğretmeni Hayat Hoca,danışman Hocan.Daha ne bekliyorsun?"dedim.
"Ya kanka onunla alakas-"
"Of sus tamam tamam"dedim Ayla cümlesini tamamlayamadan.
"Yanlız o değilde, geçen Alis matematik sınavından 52 aldı diye, ben 91 aldığım notumla sevinemedim! Teşekkürler..." dedi Dafne.
Oturduğumuz banka Alev geldi ve oturdu.
"Hayırlı uğurlu olsun kızlar... Salı yani bu gün Sosyal, Çarşamba İngilizce,Perşembe Türkçe ve mübarek gün olan Cuma günü de Deneme Sınavı var. Kısacası S*IÇTIK!!!"
"Ya valla şu an oturduğum yerde ağlamak istiyorum!Kanka alınma ama,ben bu okulu da anlamıyorum!!! Lan deneme sınavı!Deneme! Adı üstünde DE-NE-ME! Ne diye geçen denemede İngilizceden 4 yanlış çıkardım diye,Bora Hoca kızıyor ki (okul kurucusu)?!"dedim.
"Valla çoğu zaman,babamı bende çözemiyorum."dedi Ayla.
"Eğer ben bu bütün sınavlardan düşük not alırsam..." dedi Lal.
"Su Abla (Lal'in annesi) seni öldürür"dedi rahat bir ifadeyle Dafne.
"Azıcık sevinin ya..." dedim.
"Lan mal!Ne diye sevineceğiz?!"dedi Sera sinirlenerek.
"E teyze oluyorsunuz, bütün sınavlar girecek bana!"dedim.
"Çikolata getirin bu kıza!'Ben sınavda ne yapacağım!' diye diye,kendini yiyip bitirecek!"
Alev ve Sera bahçeden çıkıp,okulun içindeki kantine girdiler.
"Esma abla hemen 3 çikolatalı süt 2 tane de Alis'in sevdiği çikolatalardan"dedi Dafne.
"Ayyy kızlar ben bu kızı anlamıyorum ki yakında çikolatadan hasta olcak!" dedi ve ince bir poşete istenilen şeyleri koydu.
"Bir Alis sözü der ki Esma abla 'Çikolata yaşam kaynağıdır!'"dedi Sera ve Alev aynı anda.
Günümüz 15.07.2012
Aklıma gelen anılarla hafifçe güldüm.
Gerçekten hem güzel, hem de acayip saçma anılarımız vardı.
Lal ve Ayla'yla saçma saçma şeyler yapardık. Zaten Dafne'de sessiz sakindi, Alev desen kendi halinde,Sera aramızdaki BadGırl.
Ama en çok disipline giden bendim özellikle de saçma konular yüzünden."Niye sırıtıyorsun yine kanka boş boş?"
Lal'e bakarak,elimdeki kahveden bir yudum aldım ve masaya bıraktım
"Bir Alis sözü der ki 'Çikolata Yaşam kaynağıdır!' "
Salondaki herkesin eski anılarımızla birlikte,yüzlerinde kocaman bir gülümseme oldu.
"Çikolata yemekten hala vazgeçemiyorsun."dedi Selim gülerken,aynı zamanda da kafasını olumsuz anlamda sallıyordu.
"En azından çikolatalara verdiği aşkı bana verebilir."dedi Kıvanç somurtarak.
Ne! Ben Kıvanç'a istediği aşkı veremiyor muyum?Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki,Batuhan konuştu.
"Sanırım Alis'le ilgili şundan kesin eminim,o sana içindeki bütün aşkı ve sevgiyi veriyor,siz ikiniz dışında kimsenin tahmin edemeyeceği kadar.
Düzenlenmiştir💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ATEŞİ
Teen FictionÇok şey yaşadık ve bir çok şey atlattık. Hayatın veya kaderimizin karşımıza çıkardığı,bir sürü şeyle başa çıktık ya da başa çıkmaya çalıştık. Birbirlerimiz için dost olarak veya birkaçımız için aşık olarak,her zaman birlikte kaldık. En önemlisi,umut...