BÖLÜM-23-"Kaldırım..."

30 8 0
                                    

Alis...
11.04.2010

"Kanka bir daha evden,
okula yürümek istiyorum dersem,iki olsun yemin ederim!Akciğerlerim çıktı!"

"Canıma deysin!"dedi Lal.

Su ablaya evden okula yürümek istediğimizi söylemiştik,ilk başlar da kızsa da Lal'i çok sevdiği için izin vermişt.Bunu yapma amacım ise ingilizce dersine geç girmek istememdi.

Biliyorum,çok zekiyim.

Lal'le saçma saçma konuşurken,birden Lal kaldırımdan yola düşüp kaldırıma sarılmaya başladı.O sırada kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım.

"Ne gülüyorsun gerizekalı!"

Gülmekten yaşaran gözlerimi sildim."Ay,dur.Kanka gülmemeye çalışıyorum ama sen kaldırıma sarılıp bu işi zorlaştırıyorsun!"

Günümüz 13.08.2018

Koltukta Kıvanç'la oturmuş telefondan eski fotoğraflarımıza bakıyorduk.Grupla olan,sadece ikimizin olduğu ve onca yıl önce çekilmiş yaz taili fotoğrafları.

"Burda Toprak'ı havuza atmaya çalışıyorduk.Hatırlıyor musun? Sonra salak düşerken Akın'ı çekmişti,bende Akın düşmesin diye onu tutarken,Akın'la birlikte havuza düşmüştüm."

Kafamı çevirip onu izlemeye başladım."Hatırlıyorum..."

O gülümseyerek telefondaki fotoğraflara bakıp yaşadıklarımızı hiç unutmamış bir şekilde anlatıyordu.

Onu çok özlemiştim,birden kafasını bana döndürüp,benim ona baktığım gibi bakmaya başladı.Yüzüme gelen saçlarımı,elleriyle kulağımın arkasına koyup konuşmaya başladı.

"Neden bana öyle bakıyorsun?"

"Özledim..."dedim.

"Özledim..."dedi.

"Şu 4 sene içinde... neler yaptın?"

"Neler mi yaptım?"dedi.

Kafamı aşağı yukarı,olumlu anlamda salladım.

"Hımmm...Üniversite,babamın zoruyla şirkete gidip gelmek,arkamdan koşan bir sürü kız..."dedi ve düşünmeye devam etti.

"Ne?!Arkandan koşan bir sürü kız mı?!"

"Evet ama..."dedi gülerek.

"Ama ne?"

"Ama hiç birine bakmadım..."

Kıvanç'ın göğüsünden kalkıp,koltuğun kenarına oturmaya başladım."4 yıl boyunca hiç birşey olmadı mı? İlişki konusunda... Neden?"

"Çünkü;Hiç kimseyi seni sevdiğim kadar sevebileceğimi düşünmedim ya da her hangi bir kızın senin beni sevdiğin gibi,seveceğini."

Lal...

Havuz kenarında,Akın'la ikili salıncağa oturmuş sallanıyorduk.Benim başım omzunda duruyordu,oda saçlarımı okşuyordu.

"Neler yaptın?"dedi.

"Ne?"dedim.

"Ben yokken... Neler yaptın?"

Hafifçe doğrulup burukça gülümsedim.

"Üniversite'ye geç başladım...Babam ve Alis zorla beni evden çıkardılar.Sonra Amerika'da doktora yapmak için çok çalışmaya başladım..."dedim.

"Nedem Amerika?"

"Sen vardın..."dedim.

"Sonra vazgeçtim,beni görmek istemezsin ya da gördüğün de yokmuşum gibi davranırsın diye."

Yavaşça kafasını salladı.Ne yani öyle mi davranırdı inanmıyorum!

Ayağa kalkıp,karşısında dikildim."Beni görmezden mi gelirdin?"

Bileğimden tutup beni geri oturttu.

"Sana çok sinirliydim..."dedi.

"Asıl benim sana sinirli olmam gerekiyor,dinlemeden gittin!"

"Özür dilerim..."

"Her neyse sen ne yaptın?"dedim.

"Ben...Hiç birşey..."dedi.

"Nasıl yani?"dedim.

"Okuldan eve,evden okula..."

"O kadar mı?"

"Evet... Bir gün Amerika'ya gidelim."

"Kim kim?"

Alnımı öperek gülümsedi."Bizim grup,hem hepimize ufak bir kaçamak iyi gelir."

GENÇLİK ATEŞİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin