Ertesi gün beni almaya geldiler. Bana çok iyi davranıyorlardı. Konforlu bir odaya yatırdılar beni. Serum taktılar ve verilen ilacın beni rahatlatacağını söylediler. Bir süre sonra derin uyku haline geçtim. Rahatlayayım diye televizyon açmışlardı ama televizyonda ne programı olduğunu bile anlayamamıştım.
Yine Burak'ın o hareketsiz halini gördüm rüyada. Kaçıncı kez olacakları durdurmaya çalıştım. Fakat artık uyanamıyordum. Daha ileri gidiyordum annemi babamı da donduruyordum. Hayır artık rüyada olduğumu biliyorum uyanmak istiyorum.Gözlerimi açtığımda yine bembeyaz bir odadaydım. Bu odayı hayal ediyor olabilir miyim? Yine özel donanımlı insanlar vücuduma bir sürü iğne sokup çıkarıyorlardı. Canım çok yanıyordu. Adamın kocaman maskesinden kendi yansımamı gördüm. Kafamda elektrotlar vardı. Çırpınmaya başladım. Ellerimi kemer gibi birşeyle bağlamışlardı. Koluma vurdukları kocaman bir iğneden sonra yine kabuslara gömüldüm.
Odama gidiyordum. Cenk ve Roberto 'Sen katilsin, ruhun kirli, asla bundan arınamayacaksın.' diyorlardı. Mert'e baktım. Yüz ifadesi değişmemişti bana 'Başından beri katil olduğunu biliyordum ben' dedi. Ağlamaya başladım. Yatıp kalkıyordum zaman hiç geçmiyordu. Karanlıkta yatarken yatağıma korkunç bir yaratık eğildi. Kafasının ortasında kocaman bir delik vardı. Suratından bir sürü hortum çıkıyordu ahtapot gibi. O şeyi görünce çığrınmaya başladım.
Avazım çıktığı kadar bağırıyordum. Tekrar televizyonun olduğu odada uyandım. Biri bana 'Artık geçti uyuyabilirsin' dedi. Kaç saat uyudum bilmiyorum. Uyandığımda görüntü netleşti televizyonda bir talk show vardı. Rehber kadın geldi 'Seni yeni odana götüreceğim' dedi.
Zorlukla hareket ediyordum. Beni bir tekerlekli sandalyeye aldı. Yeni oda eskisine göre çok konforlu görünüyordu. Kendime ait bir laptopum bile vardı. Yatağıma yatmamda yardımcı oldu.
Başım dönüyordu. Vücuduma baktım. Metal bilekliklerden kurtulmuştum. Kollarım, bacaklarım morarmıştı. Yoksa beni öldürmeyi mi planlıyorlardı? Lavaboya gittiğimde son olaydan sonra ilk defa suyu kontrol etmeye çalıştım.
Güçlerim gitmişti!
1.4K mı? İnanmıyoruuum! Okuyan, paylaşan, vote veren ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Heyecan devam edecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yenilmez
FantasyTek derdim yeni okuluma ve insanlara alışmakken bir gün herkesten farklı bir yeteneğimin olduğunu keşfettim. Artık parmağımı bile kaldırmadan temizlik yapabilecek olmam ya da okuldaki zorbaların kıçına tekmeyi basabilecek olmam iyi haberdi. Ancak di...