Hepimiz bilgisayarın başına toplanmıştık. Bilgisayardaki görüntüde şehiri sel basıyordu.
'Sel basacak.' dedi kalın bir erkek sesi.
Sonra tüm binalar yıkılmaya başladı. 'Depremler olacak.'
Dünyayı uzaydan görmeye başladık. 'Dünya yokolacak.' Dünyaya doğru bir meteor geliyordu.
Sonra gözlüklü bir adam bize işaret ederek gülmeye başladı. Webcamden çekiyordu sanırsam.
'Şaka yaptım. Şu suratlarınızın haline bir bakın.' dedi.
Gözlerimiz pörtlemişti. Bu da kimdi? Ayame gibi bilgisayarları kontrol edebilen biri olduğu belliydi. Sonra bizi kurtaran havalı kadın ve iri adam yaklaştı. Adamın kafasını yumruğuyla eziyordu bir taraftan.
'Kusuruna bakmayın çok şakacıdır. Bizi hatırladınız mı?'
Nasıl unutabilirdik ki?
'Şu sıralar bize yardım edebilecek yetenekli gençler arıyorduk. Ve size güvenebileceğimizi düşündük. Şimdi size vereceğimiz adresteki şirkette toplum farkındalığını araştıran, masa başı çalışan bir grup insanın üzerinde uğraştığı bir isim listesini bulup bize göndermenizi istiyoruz. Ve maalesef bilgisayardan ulaşabileceğimiz birşey değil Ayame. Fakat sizin gibi yetenekli çocuklar için çocuk oyuncağı herşey.'
'Bunu bizden neden istiyorsunuz? Niyetiniz nedir?' dedi Cenk.
Kadın boş boş bize bakıp 'Görüşürüz. Size güveniyoruz.' dedi.
'Lanet olsun. Bunun olacağını biliyordum.' dedi Cenk.
'Niyetleri kötü de olsa kim olduklarını merak etmiyor muyuz? Hayatımızı kurtarmışlardı. İstediklerini yapalım ve ne halt olduklarını öğrenmeye bir adım daha atmış oluruz.' dedi Mert.
Girmemizi istedikleri bina epey güvenlikli bir yerdi ama bizim için çocuk oyuncağıydı. Önden Mert ve Ayame girdi. Mert'in zihin kontrolüyle güvenlik görevlilerini rahatlıkla atlattık. Ayame güvenliği hepimize açtı. Mert'in zihin okuma yeteneği sayesinde odayı rahatlıkla bulduk. Odaya girer girmez kan kontrolü yaparak görevlilerin yerinden kımıldamamasını sağladım. Mert listeyi buldu. Çıkarken ise Mert'in odadakilerin hafızalarını silmesi ve Ayame'nin güvenlik kayıtlarını silmesi yetti. Adrenalin bile yaşamadık. Tereyağından kıl çeker gibi kolaydı herşey.
Listeyi göndermeden önce baktığımızda çok şaşırdık. Bir yıldır öldürülen bilim adamları ve başka isimler vardı. Araştırdığımızda listedekilerden bir kısmının öldüğünü öğrendik. Bir kısmı halen hayattaydı. Ortak noktaları hepsinin intihar etmiş olmasıydı. Diğerlerinin intihar etmesi kaçınılmazdı görünüşe göre.
Ayame 'Gelin hep beraber kayıtları inceleyelim.' dedi.
Ayame, Mert listeyi bulurken bilgisayarlarda kayıtlı ne varsa hepsinin indirmişti. Ayame elini monitöre koydu ve hızlıca taramaya başladı. Şirketin bağlı olduğu laboratuarda biyolojik bir virüs geliştiriyorlardı.
'Biyolojik savaş mı?' diye sordum.
'Çoktan başlamış.' dedi Ayame. 'Şehir suyu ve hazır satılan tüm gıda şirketleriyle anlaşmaları var. Nasıl karıştırıldığına dair rapora da bakarsak uzun bir süredir ürettikleri virüsü insanlara bulaştırıyorlar.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yenilmez
FantasyTek derdim yeni okuluma ve insanlara alışmakken bir gün herkesten farklı bir yeteneğimin olduğunu keşfettim. Artık parmağımı bile kaldırmadan temizlik yapabilecek olmam ya da okuldaki zorbaların kıçına tekmeyi basabilecek olmam iyi haberdi. Ancak di...