Bölüm 36

6.3K 376 42
                                    

Ya da 'Yegler ne?' mi demeliydi?

'Zihnimizde net birşey bulamazsın. Çünkü biz de tam olarak bilmiyoruz. Sadece tahmin ediyoruz.'

'Bizim tahminimizce yegler başka bir gezegenden gelen istilacılar. Tabi buraya gelebildiklerine göre bizden daha gelişmiş olduklarını da düşünürsek insanları kontrol edebilmeleri kaçınılmaz.' Kevin gerçekten de zeki bir adamdı.

'Başka bir gezegenden olmalılar. Yani çevrelerinde mutlaka farklı bir gaz yayan plazma olması gerekiyor. Bu gezegene adapte olamadıklarını gösteriyor. Sonra havada süzülmeleri... Yer çekimi bile onlara göre değil.' dedi Jasmine.

''Bence geldikleri gezegende bir çeşit böcekler.' dedi Scarlett.

'Peki ya adadakiler ya da Natla şirketindeki diğer doğaüstü yeteneği olanlar?' diye sordu Cenk.

'Adada sıradan insanları çalıştırıyorlar. Onları kontrol altına almak çok kolay. Ada zaten bizim gibi doğaüstü yetenekleri olan kişileri kontrol altına alabilmek için zalimlikte sınır tanımayan bir kuruluş.'

Herkes bir an suskunlaştı. Hayatta kalabildiklerine göre hepsinin adada çirkin anıları olmalıydı.

'Doğaüstü yetenekleri olanları da siz dünyanın hakimi olmalısınız diye kandırmışlar. Adada yeteneklerinin bile henüz farkına varmayan çocukları alıp beyinlerini yıkıyorlar. Sonra da kendi çıkarları için kullanıyorlar.' tabi ki Mert hepimizden daha hızlı anlıyordu.

'Aynen. Kurucumuz aynı zamanda adadan ilk firar eden kişi olan Zack'in eşinin çok eşsiz bir yeteneği var. Bulunduğu bölgenin tarihini zihninde canlandırabiliyor. Onun dediğine göre yeglerin de karşısında başka bir grup varmış. Pleiades diye bir yerden gelmişler. Onlar da normal insanlarla alakalı.'

'Normal insanlar derken? Biz yeglerle mi alakalıyız? İlayda yegin biriyle karşılaşmış. Sizi biz ürettik demiş bu doğru olabilir mi?'

Kevin başını öne eğmişti. 'Malesef doğru olma olasılığı çok yüksek. İnsan DNA'sı üzerinde oynamalar yapmışlar. Yıllar süren deneylerde birsürü insan öldürüldüğünü biliyoruz.'

'Ama ben üretildiğimi falan hatırlamıyorum. Normal bir çocukluğum vardı.'

'Bunun laboratuar ortamında üretilmekten başka yolları da olabilir. Düşünsene daha anne karnında altı aylıkken yapılan bir enjeksiyonla bile yerleştirilen bir virüsle DNA değiştirilebilir. Adamlar normal insanları gıdalara, sulara yerleştirdikleri şeylerle bile kontrol edebiliyorlar.'

Herkes sustu. Sadece bizi kurtaranları merak ediyorken. Nasıl var olduğumuzu, neden yeteneklerimizin olduğunu, ailelerimizden çevremizden ve bilmeden zarar verdiğimiz insanların başlarına gelenlerin nedenini öğrenmek... Tüm bunlar ağır gelmişti.

Kevin tekrar konuşmaya başladı. 'İtiraf etmek gerekirse şu ana kadar karşılaştığımız en uyumlu ve güçlü takımsınız. Madem beraber bir şeyler başardık bir sonraki görevde bize eşlik etmenizi istiyoruz.'

'Ne yapacağız?' diye sordu Roberto.

'Yeglerin bu ülkede olan kaynaklarını yok ettikten sonra yuvalandıkları yerde onları imha etmemiz gerekiyor.'

Bu biraz ürkütücü geliyordu.

Bunun için bir an önce harekete geçmek gerekiyordu. Alev Çiçeği grubunun bizim daha önce hiç aklımıza gelmeyen savaş taktikleri vardı. İki gruba ayrılmıştık, savaş takımı ve beyin takımı... Savaş takımında yeglerle aktif savaşabilecek kişiler vardı. Scarlett, Jasmine, Hugh, Lee, Cenk ve ben savaş takımıydık ve liderimiz Scarlett idi. Kanlarında H2O olmadığı için belki insanlar kadar kolay kontrol edemeyecektim ancak buz kütleleri oluşturarak rahatlıkla savaşabilirdim.  Diğerleri de beyin takımını oluşturuyordu ve liderleri Kevin'di. Mert'in gücü bu görevde hiçbir işe yaramayacaktı çünkü yeglerin zihnine giremiyordu. Aslında iletişim konusunda yeglerle garip bir benzerliği bile vardı.

YenilmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin