five

96 41 53
                                    

Matt

Niespodziewanie o 12 słyszę pukanie do drzwi. I kogo za nimi widzę ? Oczywiście moich kumpli z butelkami piwa o ile się nie mylę. Przepuszczam ich w drzwiach, bo znam ich aż za dobrze i wiem że nie odpuszcza dopóki tego nie zrobię.

Ja siedzę od paru godzin z tą samą butelką kiedy moi przyjaciele piją już chyba po dziewiątej jak nie lepiej .  


-Ans pij z nami noo - słyszę za sobą głos Davida.

 - Stary nie mam ochoty- mówię po czym sięgam po telefon widząc że mam nowe powiadomienia od Julii. Kiedy chcę przeczytać co mi napisała jeden z moich błyskotliwych kumpli, a dokładniej Dylan rzucił we mnie poduszką. Wiecie co się stało? Tak dobrze myślicie upuściłem telefon. Odrzucam poduszkę celując w niego ale trafiam w Chris'a i w ten sposób rozpętała się prawdziwa wojna. Ja jednak przyklękam nad moim telefonem i podnoszę go z ziemi. Następnie odczytując wiadomości od Juli.

12:50

julxo: hejka

julxo: ja już gotowa :)

julxo: kiedy będziesz ?

13:05

julxo: @m_att  kiedy bedziesz ?

julxo: nudzi mi się :/

14:15

julxo: to wcale nie jest śmieszne

julxo: jak od razu chciałeś mnie wystawić trzeba było w ogóle nie pisać -,-

julxo: nie chcę cię znać!

  użytkownik julxo zablokowała użytkownika m_att

Kurwa.

Jest już 16:47

Może jakoś ją przeproszę? Marne szanse że wybaczy ale spróbuje.

m_att: hejka przepraszam miałem urwanie głowy. Chłopacy wpadli. Wypadło mi to kompletnie z głowy, że mieliśmy się spotkać :(((
  [nie można wysłać wiadomości.]

-Kurwa. - przeklinam pod nosem. W końcu twierdzę że muszę gdzieś pojechać. Kocham jeździć...to mnie odpręża tak jak muzyka.

Wychodzę z domu zostawiając w nim chłopaków. Pożałuje tego pewnie, ale co tam...

✉ Kiedyś będziesz moja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz