piosenka polecona przez DRAMER555 Dziękuję!<333
Julie
Razem z Alex udałyśmy się po schodach na górę, by w moim mieszkaniu móc spokojnie przeanalizować list. Siedzimy teraz przy stole i pijemy zrobioną przeze mnie herbatę, rozmawiając o tym co znalazłam w skrzynce.
-i co chcesz tam jechać?- pyta Alex
-chętnie bym pojechała, to może być faktycznie wspaniała okazja dla mnie- wyznaję, lecz po chwili dodaję- ale boję się, że to może być coś innego...
-co masz na myśli?
-no, bo zobacz nagle dostaję list, w którym jest napomniane, że dowiedziała się o moim istnieniu od pewnego mężczyzny...
-faktycznie, to jest podejrzane. Ale spójrz na to inaczej, masz szansę zostać m o d e l k ą - ostatnie słowo zaakcentowała w nietypowy dla niej sposób.
-no dobra pojadę tam, nic nie mam do stracenia.
-dokładnie!
-byłaś kiedyś w Anglii?
-nie
-to masz okazję pojechać- uśmiecham się- pojedziemy razem.
-naprawdę?
-tak i nie chcę słyszeć żadnych sprzeciwów - mowię i śmiesznie przestrogam ją machając palcem w powietrzu.
- to skoro nie mam wyboru, nie żebym nażekała czy coś- wzrusza ramionami i obie zaczynamy się śmiać- to chętnie pojadę tam z tobą.
Zaczynamy teraz rozmowę o pogodzie w Anglii i o tym co jest tam ciekawego do zobaczenia, ale wtedy rozległ się dźwięk powiadamiający, że ktoś próbuje się dodzwonić do Alexandre.
-David- przewraca oczami i odbiera.
DAVID: ...
ALEX: u przyjaciółki
DAWID: ...
ALEX: niedługo
DAWID: ...
ALEX: od kiedy ty się tak o mnie martwisz?
DAWID: ...
ALEX: za dwie godziny
DAWID: ...
ALEX: yhm
DAVID: ...
ALEX: nie proszę cię o to
DAWID: ...
ALEX: a ty?
DAVID: ...
ALEX: coś ci powiem....
DAWID: ...
ALEX: kiedyś byłeś lepszy w roli mojego brata, teraz widzę, że ta rola ci nie leży!!! PA!
widzę łzy w jej oczach, więc podchodzę niepewnie i ją obejmuję. Alex odrywała już telefon od ucha, by się rozłączyć, ale temu jeszcze udało się powiedzieć, chociaż w sumie to chyba krzyknąć bo słyszałam to też ja.
DAVID: Alex dobrze wiesz, że to nie prawda....!!!
nie dała mu dokończyć, bo się rozłączyła. Podjęłam niepewnie....
-rola?- pytam, choć zważając na jej stan emocjonalny nie oczekuję na odpowiedź.
-taak mój brat jest...
Miłego dnia! 🌞
Jeśli macie jakieś propozycje co do piosenek u góry rozdziału lub po prostu checie mi jakąś polecić piszcie śmiało albo w komentarzach albo w wiadomościach prywatnych ^=^
~Vixit<333
CZYTASZ
✉ Kiedyś będziesz moja
Historia Cortajulxo: ja ci zara dam niewiasto...wrrr m_att: oo napisałaś pierwsza :* julxo: oo a ty się dalej nie odczepiłeś ;_; m_att: :( julxo: pff serio nie używasz tych trzech szarych komórek -,- *** Jul wybaczysz mi? -spytał że skruchą, ledwo łapiąc oddech. ...