YOURE PRETTY

1K 148 14
                                    

S BamBamem jsme prokecali celou cestu. Dozvěděl jsem se od něj spousty nových věcí.

„No a tak mám šanci se stát zpěvákem v jedné skupině." Moc mu to přeju. Konečně se mu plní jeho nejtajnější sny.

„Přeju ti to a moc! Už jsme tu. Pojď semnou." Jeho brada spadla na zem, hned jakmile jsem otevřel obří bránu. Popošel jsem dovnitř a pokynul mu, aby následoval mou maličkost. Je mi to divné se chovat, jakoby mi to tu patřilo, když tu jenom bydlím.

„Páni." Pronesl potichu, když uviděl dům. Trochu jsem se nad tím pousmál, protože mi připomíná mě. Po příjezdové cestě jsme přišli ke dveřím. Znervózněl jsem. Mám zazvonit a nebo normálně vejít?
„Děje se něco maličký?"

„Já jen. Nevím jestli můžu." Sklopil jsem pohled na své boty, co mi vybral Tae.

„Minie. Adoptovali tě a ty tu si tedy doma. Neboj se a vejdi." S těmito slovy mne popostrčil blíž ke dveřím. Opatrně jsem vzal za kliku a otevřel.

„Jsem.. Jsem doma!" Zavolal jsem do domu. Myslel jsem si, že je prázdný do doby, než jsem viděl Jungkooka, jak běží přímo k nám.

„Minie, kde si byl." Zarazil se. „T-tooo je tvůj kamarád?" S úsměvem podal BamBamovi ruku. Bummy samozřejmě není nevychované prase, a tak mu tu ruku příjmul.

„Znali jsme se z toho děcáku a náhodou pracuje tady v obchodě." Usmál jsem se na Jungkooka, jako sluníčko a ukázal na tašky s nákupem. V ten moment, kdy jsem na ně ukázal přiběhla babča.

„No kde seš? víš jak dlouho čekám?" Sice se smála od ucha k uchu, ale stejně jsem se jí bál. Bez dalších řečí jsem jí podal nákup. Jungkook pořád stál a sledoval BamBama.

„Jakže se jmenuješ?" Kookie vypadal docela podezíravě, jako by mu tu něco nesedělo.

„Kunpimook Bhuwakul, ale přátelé mi říkají BamBam nebo Kunpi." Usmál se a věnoval mi oční kontakt. Stál jsem jak solný sloup. Bojím se, že se Jungkookovi nelíbí.

„Hmmm. Kunpi, chceš tu zůstat na oběd? Nebo tu klidně zůstaň přes noc, určitě si máte s Jiminiem spoustu co říct." BamBam se jistě začervenal, protože ani on není zvyklý na tolik dobroty.

„Nerad odmítám, ale i já mám povinnosti co musím dodělat, ale určitě někdy rád zase přijdu. Budeme to kafe muset odložit maličký." Uklonil se a zmizel ve dveřích. Zasmál jsem se nad jeho reakcí. Je vážně stydlivý, takže raději odešel, než aby se tu červenal. Nemám mu to za zlé. Být to na mě, tak to udělám už dávno.

„Minie běž prosím do tvého pokoje. S Taem něco pro tebe máme a chceme, aby si to viděl až večer." Neříkej mi, že za mě znovu utráceli své peníze. Nic jsem na to neřekl a odebral se do svého pokoje. Po cestě jsem vytáhl mobil a hádejte, kdo mi nenapsal.

@KingOfSwag
- Strašně ti to sluší ❤️

@LilChilliPepper
-uhm. Díky? 😶

@KingOfSwag
- Nebyla by i speciální fotka pro mě? 😏

@LilChilliPepper
- Ne?

@KingOfSwag
- Zkusil jsem to 🤷‍♂️
- Nechtěl by si se někdy sejít?...

NO ONE KNOWS MEKde žijí příběhy. Začni objevovat