FORGIVE ME

773 107 4
                                    

Sehun si dlouze povzdechl. Nevím, jak mám reagovat já, ale pro mě je to cizí člověk, kterému nemůžu věřit. Přijde mi to celé jako blbost, ale co potom ta fotka? To je snad jediná věc, co mi nejde do hlavy.


„Jimine. Prospi se ano? Já půjdu něco dodělat" Lehce jsem se lekl. Tohle je poprvé, co mi neřekl Chimme. Jsem lehce zaskočený, jediné na co jsem se zmohl bylo lehké kývnutí. Sehun se na mne usmál. Nebyl to ten šťastný úsměv, ale bolestivý. Vstal a bez dalších slov odešel. Jsem sám a měl bych toho využít. Vytáhl jsem si mobil z kapsy a otevřel instagram.

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

LilChilliPepper
- Ptáš se proč jsem takový?

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

Proč to dělám? Sám nevím. Chybí mi kontakt s ním, ale to neznamená, že se tentokrát nechám napálit.

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

KingOfSwag
- Řekl jsem, že mě to mrzí!



LilChilliPepper
- A to mi má nějak pomoct?! Šest let... ŠEST POJEBANÝCH LET JSEM ČEKAL NA KOUSEK TOHO ŠTĚSTÍ!.. A pak jsem potkal tebe a ty si mi ho sprostě vzal!

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

Horké slzy mi stékaly po tvářích. Chci, aby věděl jak se cítím, protože to je hrozná bolest. Na začátku jsem byl sám, podle Sehuna ne, ale teď když si mě vzali Taehyung s Jungkookem, tak se objeví on a všechno to zničí.

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

KingOfSwag
- Nechtěl jsem to..
- Promiň.
- Kurva promiň mi to!


'・*:.。. .。.:*・゜゚・*


Kéž bych mohl Yoongi, ale já nemohu. Musím na tebe zapomenout, jinak to
nejde.

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

LilChilliPepper
- Ne, promiň ty mě Yoongi..

'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

Zablokovat uživatele KingOfSwag?

Ano ⬜️ Ne ⬜️



Nádech a výdech Jimine. Tohle zvládneš. Ten kluk ti zničil život a pomáhá tomu, co to udělal už na začátku. Nesmíš si ho udržet v životě.




Zablokovat uživatele KingOfSwag?

Ano ✅ Ne ⬜️

Uživatel/ka KingOfSwag byl/a úspěšně zablokován/a.

NO ONE KNOWS MEKde žijí příběhy. Začni objevovat